Cheese_king Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 pulskolle plus guide og blad 60kr kom over et knalltilbud ettersom jeg er på jakt etter en pulsklokke. det jeg lurer ppå er om jeg kan melde meg på her også si opp medlemmet mitt med en gang jeg har fått klokka? Lenke til kommentar
TRD4U Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Dette skal nok gå fint. Her er en liten quote fra deres abonnementsbetingelser: Hvis du bare vil bestille pulsklokken, kan du sende et brev vedlagt en sjekk på kr 100,– for porto og ekstra administrasjon til Bonniers Kundeservice, Postboks 1188 Sentrum, 0107 Oslo. Det er ingen kjøpsplikt: Du bestemmer selv hvor lenge du vil abonnere, og du kan når som helst si opp abonnementet ved å kontakte forlaget. Manglende betaling betraktes ikke som oppsigelse. Lykke til med treningen REDIGERT: Skjønner ikke hvorfor disse quote-taggene skal være så vanskelige... Endret 22. mars 2009 av TRD4U Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 22. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2009 ok takk for hjelpa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå