Touchdown Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) hvor har du HUN fra? Den noe feminine avataren gjorde vel til at han antok det Faktisk var det emnetittelen og måten spørsmålet ble stilt på som fikk meg til å trekke den konklusjonen. En mer guttete versjon imo: Halla. Jeg har en god kamerat som jeg har lyst til å gi en skikkelig fet gave. Noen som kan hjelpe meg? Han er en helt vanlig gutt på snart 17 år! "Jeg har en kjempe god venn" og "gi bestevenn en spessiell gave" er vel ikke akkuratt de mest brukte uttrykkene til en 17 år gammel gutt? Det kan også være det at jeg generellt har en oppfattning om at gutter er mer care på gaver til kompisser. PS. Jeg kaller deg ikke feminin elns! Endret 23. mars 2009 av Touchdown Lenke til kommentar
Lampen Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 hvor har du HUN fra? Den noe feminine avataren gjorde vel til at han antok det Faktisk var det emnetittelen og måten spørsmålet ble stilt på som fikk meg til å trekke den konklusjonen. En mer guttete versjon imo: Halla. Jeg har en god kamerat som jeg har lyst til å gi en skikkelig fet gave. Noen som kan hjelpe meg? Han er en helt vanlig gutt på snart 17 år! "Jeg har en kjempe god venn" og "gi bestevenn en spessiell gave" er vel ikke akkuratt de mest brukte uttrykkene til en 17 år gammel gutt? Det kan også være det at jeg generellt har en oppfattning om at gutter er mer care på gaver til kompisser. PS. Jeg kaller deg ikke feminin elns! Ler høyt inni meg akkurat nå. Vær vennlig og svar på tråden du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå