Fear the Scare Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Jeg har nettopp fått en ny pc som var planlagt til Windows 7, men jeg er litt usikker på om hvordan dette fungere? Jeg har brent filen over på en DVD, men hva burde jeg tenke på? Dem som har Windows 7 på sin pc, nå, hvordan fungere det, er det bedre enn vista? Selv om dette er bare en beta er det noen skadelig som har hendt før meg? Hvis jeg skulle instalere windows 7? FEIL PLASSERT til moderator! Endret 22. mars 2009 av Fear the Scare Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Jeg bruker det på den bærbare min, alt fungerer 2x bedre enn vista. Nei, er ikke noen risiko å installere windows 7, såvidt jeg har erfart. Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 22. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2009 hmm, nå værende programmer? fordi jeg har en cyberlink blu-ray spiller som fuglte med, forsvinner denne og alt av andre ting? Dette er jo bare en Beta, men var ikke denne nedlastingsbar under en hvis periode? Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Det er ikke akkurat som om noe kan fysisk gå i stykker. Har selv W7 på to pc'er, ingen problem det. Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 22. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) ok, men skulle bare høre av, får å være på den sikre siden:D Men må gamle programmer som er på pc'en NÅ lastes inn på nytt? burde jeg ta sikkerhetskopiering av vista'en ? Endret 22. mars 2009 av Fear the Scare Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Programmer må nok legges inn på nytt ja. Det er også mulig å ha ditt gamle vista, samtidig som W7. Dette kalles dual boot, og hardware.no har en guide på det et sted. her: http://www.hardware.no/artikler/guide_dualboot/43696 Endret 22. mars 2009 av jale Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå