GeirGrusom Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Jeg har brukt de siste to dagene nå på å lære meg PHP og skrive en webside hvor jeg kan legge ut programmene jeg lager. Jeg er selv temmelig fornøyd med oppsettet så langt, men hva jeg synes betyr ingenting. Henningmoe.no Hva synes dere om den? Har dere også noen tips til hvor jeg kan plassere en sak for at brukere kan kommentere innlegg? jeg er ikke helt sikker på hvor jeg kan legge den hvor den ikke er i veien. edit: tenker da på news delen. Endret 22. mars 2009 av GeirGrusom Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Stygg som juling, menyen er ikke stilt vertikalt likt med innholdet og fargevalget er elendig. Den validerer heller ikke. På den annen side - du har faktisk gjort noe, og det er ikke ille. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Greit nok. Om dette hadde vært for ti år siden. Teknikker og design fra forrige tiår hører ikke hjemme i en moderne webside. Tabeller skal ikke brukes til formatering og den nesten ikkeeksisterende grafiske designen er helt elendig. Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Om du legger meg til på MSN hjelper jeg deg gjerne med strukturen og XHTMLen. Design er jeg ingen racer på, men om alt er satt opp skikkelig er det ikke noe problem å ordne et greit utseende senere. Lenke til kommentar
laurell Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Ble litt skremt å se at du er ingeniørstudent og kan programering og så lager du en så dårlig side. Litt arbeid innen HTML og CSS koding så "nailer" du dette Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 22. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Hehe den er grei, takk for tilbakemelding ^^ Jeg brukte tabell for å sette opp headeren på hver side fordi div ville ikke havne ved siden av hverandre, holdt på med å kødde med det i en halvtime før jeg ga opp og brukte en liten tabell der istedet. Jeg kunne ikke et ord php før for noen dager siden, så jeg trenger litt mer arbeid med dette skjønner jeg Ble litt skremt å se at du er ingeniørstudent og kan programering og så lager du en så dårlig side. Jeg er ingeniør student, ikke grafisk designer Hvorfor skal man egentlig ikke bruke tabeller? Endret 22. mars 2009 av GeirGrusom Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Fordi tabeller kun skal benyttes til, ja, nettopp tabeller. Er siden din en tabell? Dessuten kreves det generelt høyere prosesseringskraft å vise nettsider bygd opp av tabeller (som ikke er i tabulær form). Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 22. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2009 Nei. Bruker tabeller dog to steder, fordi jeg køddet med headeren på hver post for å få div-ene til å stå ved siden av hverandre, og ved formen for å få alle kontrollene til å justere seg etter et rutenett. Siden validerer nå da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå