Gjest Gjestepest Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Før helgen fikk jeg en lang melding fra en jente jeg kjenner rimelig godt - på nett- som fortalte en del jeg ikke skal gå i detalj i her. Hun fortalte blant annet at jeg betydde noe for henne, noe hun følte for få. Hun ville gjøre det bra mellom oss igjen, vi har pratet lite i det siste, ikke at jeg er sur på henne eller noe. Men hva mener hun med at jeg betyr noe for henne? Jeg tenker om hun vil være venner, eller vil hun noe mer? Hva tror dere? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Er dere gode venner, var krangelen alvorlig? Har du følelser for hun? Du må si litt mer om deres forhold, hvis noen skal være i stand til å hjelpe deg Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Jeg vet ikke helt hva jeg føler for henne. Jeg tror ikke langdistanse vil funke, derfor tror jeg har en jeg-vil-være-venner-innstilling til henne. Jeg har vært den personen hun kan støtte seg til de siste månedene mer eller mindre (og hun har en del hun trenger støtte til). Men i det siste har vi rett og slett ikke snakket så mye sammen. Det virker som samtalene blir mer og mer vanskelig å åpne. Kanskje det er min feil? Jeg vet ikke helt. Vi har ikke kranglet om noe. Men så kommer hun og lurer på om det er hennes feil, og hun sier at jeg betyr noe for henne. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Jeg tror hun setter deg ganske høyt, iom at du har hjulpet henne gjennom en tøff tid. Begrunnelsen min er at hun sa at hun føler noe for deg, som hun føler for få. Derfor tror jeg ikke hun har en viss type følelser for deg, men setter deg høyt som en venn. Dere har ikke snakket sammen på en stund, så kanskje hun føler at hun har gjort noe feil underveis. Er hun like skjør som det virker som, så kan det hende hun er redd for å miste en god venn. Du burde nok snakke med henne om det, hvis dere er så gode venner så vil det gå problemfritt. Husk å presisere på at dere er bare venner, slik at det ikke oppstår noen problemer senere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå