TMB Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Siden vi har en tråd om DX så tenkte jeg å lage en om FocalPrice.com også. Veldig likt DealExtreme, men mindre kjent. Her kan vi dele erfaringer, tilbud, og annen info. Selv venter jeg på denne til den utrolige prisen av 7 øre. Bestilte vel egentlig mer som en test Hvis jeg får den, skal jeg bestille mer derfra Fyr løs! http://www.focalprice.com Endret 22. mars 2009 av timb Lenke til kommentar
noob11 Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Nå har jeg klikket litt på den siden og synes det er kansje litt mye engrish? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 22. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2009 Heh. Sånn er DX også. Ihvertfall de som jobber der. Lenke til kommentar
noob11 Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Ser ut til å være samme type produkter som DX iallefall. Engrishen er jo en liten bonus "Direct insertion the portfire, the blue lamp bright denote enter the work estage. " Tror de mener at den skal settes i sigaretenneren og at den blå lampen viser at den funker Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Rapporter om dette funker da! Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Siden DX er ekstrem treige med å sende ut pakka mi, tok jeg en sjanse og bestilte et par varer fra FP. Kommer tilbake med om dette funker Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Vil nok si at kaidomain er billigere enn focalprice, den ene nanogreia er bare for å trekke til seg nye kunder. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Det virker dessverre som om de skriver egne erfaringer på noen av produktene. Det inngir ikke mye tillit. Ellers har de bedre prisen enn DX på bla. mp3-spillere, og NDS flash card'et jeg kjøpe ble kjapt og enkelt levert og funker fint. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Uten å ha sett så nøye på utvalget enda ser det ut som de har noe bedre assortement av kamerautstyr enn DX, ihvertfall når det gjelder filtre. Hvis prisen er riktig kan det jo kanskje være et alternativ til Ebay. Lenke til kommentar
ostebonden Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Selv venter jeg på denne til den utrolige prisen av 7 øre. Bestilte vel egentlig mer som en test Hvis jeg får den, skal jeg bestille mer derfra Bestilte denne for noen måneder siden selv, sammen med en usb-hub og noen serialkabler - alt kom fram i skjønneste orden. Selve kvaliteten på "nano-skinnet" var så som så, men hva kan man forvente for 7 øre (eller ca ti kroner som den vanligvis koster)? Synes å huske det gikk 2-3 uker før pakken kom fram. De fører mange av de samme varene som DX, men har ikke like stort sortiment. Har fulgt med på prisene på en del av de samme varene i en periode, og det er tydelig at de konkurrerer mot hverandre. Hvis en skrur ned prisen tar det ikke lange tiden før den andre følger etter. Mener å ha lest at Focalprice ble startet av en som tidligere jobbet med DX, men har ingen kilder på dette. Men likheten er jo slående. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 26. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2009 Rapporter om dette funker da! Ankom i dag Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 4-5 dager siden du bestilte, det var kjapt. Min ordre ble sendt idag tidlig, får håpe jeg får den til mandag Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Kan noen bekrefte at også dyrere varer blir levert som avtalt? Hadde vært synd dersom de solgte koveret til iPod for kun 7 øre, kun for at kunder skal komme tilbake og bli svindlet. Jeg skal prøve å høre litt rundt om meninger. Fant i hvert fall øreplugger til 140 kroner som koster 600 kroner i Norge. EDIT: Fant etter hvert ut av de solgte en del falske produkter. De bruker meget billige varer (eksempel øverst i tråd) til å lokke brukere til å teste produktene deres, for så å komme tilbake og bli lurt. Med andre ord, den er ikke til å stole på. Endret 27. mars 2009 av Agentspoon Lenke til kommentar
carwash Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Kan noen bekrefte at også dyrere varer blir levert som avtalt? Hadde vært synd dersom de solgte koveret til iPod for kun 7 øre, kun for at kunder skal komme tilbake og bli svindlet. Jeg skal prøve å høre litt rundt om meninger. Fant i hvert fall øreplugger til 140 kroner som koster 600 kroner i Norge. EDIT: Fant etter hvert ut av de solgte en del falske produkter. De bruker meget billige varer (eksempel øverst i tråd) til å lokke brukere til å teste produktene deres, for så å komme tilbake og bli lurt. Med andre ord, den er ikke til å stole på. Har bestilt både hodetelefoner til iphone og mp3-spiller fra focalprice. Hodetelefonene var defekte, så de sendte nye uten noe diskusjon. Mp3spilleren er en artig liten ipod nano klone. Har kun gode erfaringer med FP. Så lenge man handler i den tro at ingenting på kinasider er ekte er alt vel og bra. Lenke til kommentar
RunarL Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Men altså, er leveringstiden 4-5 dager? På DX er leveringstiden for tiden 3-4 uker føler jeg. Lenke til kommentar
Grix Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Focalprice er en bra side! Har handlet der mange ganger, føler at de du får varene mye tidligere enn DX siden det ikke er så stor kø (det tar ca. 2 uker fra bestilling til du har den på døren, i følge mine erfaringer) Hvis du finner noe som du har tenkt å kjøpe, som er billigere på DX, bruk Price Match funksjonen, så får du det så godt som like billig. Endret 27. mars 2009 av Grix Lenke til kommentar
Kveldsro Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Men altså, er leveringstiden 4-5 dager? På DX er leveringstiden for tiden 3-4 uker føler jeg. Jeg har bestillt fra focalprice flere ganger den siste tiden. Leveringstiden har vært mellom 9 og 13 dager. Det er samme gruppe av mennesker som står bak både DealExtreme, Kaidomain og Focalprice. Først het de Fifthunit. Den ble drevet av Kai og Kyle. Pga. uenigheter mellom Kai og Kyle ble Fiftunit/Axshop nedlagt. Deretter startet Kyle opp Dealextreme på restene av Fifthunit. Kai startet mer eller mindre fra scratch med KaiDomain. Focalprice er enda en avlegger av Dealextreme som er startet av en tidligere ansatt hos Dealextreme. Endret 27. mars 2009 av jobra1 Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Var en god webshop denne. Fant noen varer som jeg likte og det var smidigere webshop og bestilling her enn på DX synes jeg. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Oh, kanskje jeg skal prøve å bestille no... Har da funnet noen små ting som jeg kan kjøpe Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Focalprice virker mye raskere enn DX, nå gjenstår det bare å se om kvaliteten på varene mine er som det skal være, ifølge reviews'ene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå