olar0701 Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Litt eksperimentelt til en forandring. Kritikk, ja takk. Drepende kjedelig?? - gi beskjed da og Endret 22. mars 2009 av olar0701 Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Tja. Ikke så veldig spennende kanskje. Men litt eksperimentering er bra. Jeg vil egentlig se litt mer av ansiktet. Endret 22. mars 2009 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
Anew Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Jeg likte dette. Det er tilstrekkelig med bevegelse i håret til at man får en viss dynamikk i bildet og modellen har et interessant uttrykk. Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 22. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2009 Takk begge to. Forskjellig oppfatning, men det er jo bare bra. Rent teknisk er dette tatt med en svaak blitz 1/6s brennvidde 185 og f3.5. Fokus på håret foran øyet. Meningen var å få ansiktet sløret og litt "tildekket" Lenke til kommentar
Carny Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Jeg er enig med Anew. Jeg syns det var spennende. Interessant uttrykk. S/H konvertering, kanskje? Edit: liten skriveleif. Endret 22. mars 2009 av Carny Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Likte det, men ville gjerne sett litt mer (ikke mye) av uttrykket (munnen og øyet). Nå syns jeg at jeg skimter et ganske fint og spennende uttrykk, men gir på en måte opp å leite etter det siden det er så vagt. Litt kraftigere og jeg ville nok sett lenge på bildet for å finne ut av det, i steden for å bare gi opp. Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 Carny : Sort/hvitt, tenkte tanken selv og , men følte at det ikke fungerte så bra. Arbakadarba : Kan være enig med deg at uttrykket kanskje kunne kommet enda mere frem. Får jeg modellen til å stille opp, gjør jeg et nytt forsøk. Takk begge to !! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå