Gjest Slettet+1374861 Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Tittelen sier det meste. Jeg er ikke kjent i området, men antar det finnes skoler og evt personer som allerede leier som er interessert i å dra inn noen penger i de månedene da lokalene uansett ikke er i bruk, forøvrig så er jo kanaler slik som Finn.no stort sett kun åpne for mennesker som ønsker å leie ut i en lenger periode enn juni og juli. Noen tips til kanaler som egner seg bedre til å finne bolokale i en såpass kort men spesifikk periode? Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Forsøkt studenskipnaden i Oslo? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Gav SiO et forsøk idag, og de har ingen ordninger for å fikse framleie i sommermånedene (noe jeg heller ikke hadde veldig store forventinger til). De kunne la meg søke, selvom jeg ikke kommer til å studere der, men jeg ville da heller ikke bli prioritert. Tipper det er ganske mange studenter som kunne tenke seg å slippe å betale for sommermånedene, men de har bare ikke annonsert det. Det var vel da man gjerne skulle kjent noen studenter i området... Lenke til kommentar
Narkoburger Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Hybel.no På denne siden er det ofte korttidsleie, spes på sommertid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå