Gå til innhold

FIFA 09 - Starte ny klubb

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil informere om at jeg gir opp håpet om å starte opp en ny klubb. Grunnen er først og fremst fordi jeg ikke ser noe potensial i klubben. Jeg vet hvordan flesteparten av de påmeldte er i FIFA. Jeg har ikke sett alle spille, men har fulgt en del av dere i FIFA SuperCup.

Men den kanskje viktigste grunnen til at jeg ikke velger å satse på klubben er at vi "kun" er 9 stykker. 9 stykker er egentlig ganske mye, men når halvparten kun møter opp når det passer dem så nytter det ikke så spille i en klubb. Jeg skal ikke dømme alle, for jeg vet at det er noen av dere som alltid møter opp, desverre går dette ut over dere. Men jeg ser tendenser i hvordan det vil bli når kun halvparten stiller opp til prøvespill nå til helgen. Noen syter over at de skal lese til mopedlappen mens andre skal se Norske Talenter! Jeg driter i hva slags unskyldning folk har, men noe må dere ofre når dere skal spille i en klubb! Lesing til mopedlappen kan du gjøre en annen gang enn akkurat den timen vi skal prøvespille. Norske Talenter kan du ta opp!

Jeg har selv fått tilbud om å bli med i Diskusjon FC og velger å takke ja. Jeg skal prøvespille for dem nå i kveld klokken 20:00, til tross for at jeg følger med på Norske Talenter! :ohmy:

Om dere ønsker å starte en klubb selv så står dere fritt til å gjøre det. Nå er dere en gjeng som alle ønsker å spille, så hvorfor ikke danne en egen klubb? Dere får ha lykke til videre ;)

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar

Har laget en egen klubb hvor jeg spiller med venner og sånt, så hvis noen vil være med er det bare å si ifra. Spiller bare for å ha det gøy og det stilles ingen krav, men så klart hvis du tuller, ødelegger eller dårligere enn en 9 åring så får man så klart ikke være med ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...