steen_jadd Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Jeg gjør et forsøk på å starte opp en ny klubb på FIFA 09. Har forlatt min forrige klubb etter at jeg var missfornøyd med diverse ting innad i klubben. Jeg søker dermed etter klubbmedlemer i min nye klubb. Jeg krever ikke at nye medlemer skal være sinsykt gode i FIFA, men et visst nivå stilles det krav til. Det som er enda viktigere enn hvor god du er, er at du stille opp til kamper. Det kreves at en stiller gjevnlig opp til klubbkamper og ikke bare en sjelden gang når en selv føler for det. Jeg krever naturligvis ikke at en skal stille opp til hver eneste kamp, men godtar ikke et fravær på 2-3 uker hvor det ikke er gitt noe informasjon om hvorfor en stiller. Hvis du er interessert så er det bare å skrive et innlegg så får du prøvespille i klubben. Resten tar vi etter hvert. Interesserte: Steen Jådd - PSN Steen_Jadd Wolgon - PSN Wolgon OlaNordmann14 - PSN OlaNordmann33 Sindre - PSN z1indr3 BaltusBrun - PSN BaltusBrun Hadii - PSN Hadii Manu33 - PSN Xzoome Saiyaman - PSN Fontastic KRISS - PSN kriss_94 Endret 27. mars 2009 av steen_jadd Lenke til kommentar
OlaNordmann14 Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Hei:) Jeg har veldig lyst til å prøvespille for klubben:) Jeg er ledig til å spille kamp: Mandag: 15.00 - 19.00 Tirsdag: 15.00 - 21.00 Onsdag: 15.00 - 20.30 Torsdag: 15.00 - 19.00 Fredag: 15.00 - 18.30 Lørdag og Søndag er jeg ledig stort sett hele dagen annenhver helg ettersom jeg er hos faren min uten trådløst nettverk. Takk på forhånd Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Jeg blir med. Men det blir ikke mye tid til FIFA utenom helgene og tirsdager. Men kan vi spille som noe annet enn Manchester U, Chelski, Inter, Bærceloa og Leverbassenget? Endret 22. mars 2009 av Sindre :) Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 22. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2009 Jeg blir med. Men det blir ikke mye tid til FIFA utenom helgene og tirsdager. Er greit at du for det meste kun har tid i helgene. Er da det passer for folk flest. Håper at vi får inn nok folk i klubben slik at vi ikke er avhengige av at alle stiller til en hver tid. Kan vi spille som noe annet enn Manchester U, Chelski, Inter, Bærceloa og Leverbassenget? Som hva da? Hvis vi spiller med for dårlige lag får motstanderen automatisk en fordel. Ser for meg at vi spiller med United. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 22. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2009 Hadde vært fint om alle interesserte skriver inn PSN navnet sitt Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Jeg melder meg for prøvespill. U got my PSN and MSN Lenke til kommentar
Dodgethis- Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Kan vi spille som noe annet enn Manchester U, Chelski, Inter, Bærceloa og Leverbassenget? Som hva da? Hvis vi spiller med for dårlige lag får motstanderen automatisk en fordel. Ser for meg at vi spiller med United. Haha! Spoken like a true N00b! Dummeste jeg har hørt! Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 22. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2009 Kan vi spille som noe annet enn Manchester U, Chelski, Inter, Bærceloa og Leverbassenget? Som hva da? Hvis vi spiller med for dårlige lag får motstanderen automatisk en fordel. Ser for meg at vi spiller med United. Haha! Spoken like a true N00b! Dummeste jeg har hørt! Så det du sier er at om vi spiller med f.eks. Wigan og motstanderen Barcelona så er Wigan favoritter? Selvfølgelig kan vi vinne med Wigan, men det blir vanskelig å stoppe verdensstjerner med middels gode spillere. Men hvis du mener at du kunne ha slått meg med et trestjernes lag mens jeg er United så må du bare utfordre meg. Jeg er klar. Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Er det noen flere plasser igjen på laget. Kan spille alle dager fra 17.00 til 23.00 PSN: Fontastic Endret 23. mars 2009 av Saiyaman Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 Er det noen flere plasser igjen på laget. Kan spille alle dager fra 17.00 til 23.00 PSN: Fontastic Ja, det er flere plasser. Jeg vet ennå ikke om det blir noe lag, kommer an på responsen. Men foreløpig ser det lovende ut. Innen onsdag/torsdag vet jeg om det blir noe. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Som hva da? Hvis vi spiller med for dårlige lag får motstanderen automatisk en fordel. Ser for meg at vi spiller med United. Juventus, Arsenal, Real Madrid , Lyon, Fiorientina og det er vel kanskje noen fler. PSN står i signaturen. Endret 23. mars 2009 av Sindre :) Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 Som hva da? Hvis vi spiller med for dårlige lag får motstanderen automatisk en fordel. Ser for meg at vi spiller med United. Juventus, Arsenal, Real Madrid , Lyon, Fiorientina og det er vel kanskje noen fler. PSN står i signaturen. Personlig så liker jeg United best og synes det er lettest å spille med dem. Men hvis laget mener noe annet så skifter vi naturligvis. Laget bestemmer. Men vi spiller med United i de første kampene hvor jeg vurderer alle så skifter vi eventuellt senere når vi har en endelig klubb. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Tenkte først og fremst at det er morsommere med en klubb som ikke alle andre spiller som. Det er veldig sjeldent jeg ikke spiller mot noen som Barcelona, Manchester U, Liverpool, Chelsea og Inter. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg kan prøve ivhertfall. Kan ikke love alt for mye ettersom jeg har 5 treninger i uken, men jeg vil prøve å se om det passer for meg. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 26. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) GARDEROBETID LØRDAG 12:30 Jeg vet at Haukaasen og Ola ikke kan stille. Jeg forventer at resten stiller, da spesielt de "nye" som jeg enda ikke har sett spille før. Jeg kommer til å invitere samtlige til et midlertidig lag. Endret 26. mars 2009 av steen_jadd Lenke til kommentar
OlaNordmann14 Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Endring i planer:P Jeg skal ikke til pappa til helga så jeg kan være med til lørdag:) Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Litt dum tid. Skal både lese til mopedlappen og jobbe med ett hjemmeprosjekt i helga så det hadde passet bedre om det var enda før på morgnen eller på senere på kvelden (men ikke når det er Top Gear på NRK 3). Lenke til kommentar
Manu333 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 jeg kommer hjem i dag, så rekker kamp i morgen :)Men Steen, hadde du orket å endre psn'en min? Ny PSN er: Xzoome Da ser jeg frem til lørdag, håper stort oppmøte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå