sfRoyal Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Fikk for noen uker siden ett Radeon 9700 Pro, og har vært fornøyd med det. har 70 fps i snitt i 1280x1024 med alle detaljer på fullt i UT 2003. MEN! i Counter-Strike har jeg alt fra 50-99 fps, det hopper opp og ned hele tiden, uansett om jeg har 1280x960 eller 800x600 (som jeg vanligvis bruker) (fikk noen svar, forslag til nye drivere osv..) blah blah blah........... nå har jeg lagt inn disse Omega driverene, og de er ikke supre... nå har jeg mellom 40 og 50 fps i CS, 800x600..... må vel bli format c: snart, sikkert ett eller annet søppel som ødelegger ? Lenke til kommentar
eatshorts Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 det hjelper ikke å formatere. Det finns mange andre tråder om dette. Her på forumet, rage3d.com forumet og på guru3d.com forumet. Og selvfølgelig på en del cs forum. Kompitabiliteten til gamle spill ofres for at de nye skal kjøre bedre, akkurat sånn det skal være. De burde enten fornye cs eller gå over til en annen mod. Alla en cs mod til ut2003 spillet for eksempel. Cs er et steinalderspill uansett, la det dø. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå