shadowano Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Hei Noen som har erfaringer med kvalitet på Trimtex sine treningsklær? Jeg vurderer klær fra Craft og Trimtex, men vanskelig å velge. Tror Trimtex sine klær skal være bedre, med tanke på stoffet og lagene de benytter på klærne, og prisen. Er høyere pris, så må være sikker på at det er verdt det. Håper noen har erfaringer:) Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Hvilken trening nøyaktig skal du bruke dem til? Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Det kommer mye an på hva du skal bruke tøyet til! Jeg har et par Craft-deler som jeg kan bruke til å trene styrke med inne, men de passer seg ikke hvis jeg skal ut på ski, løpe intervaller eller rolige langturer. Da må jeg ta på meg Trimtex som er litt mer vindbeskyttende og litt flinkere, syns jeg, til å få svette vekk fra kroppen. Bruker gjerne Craft-jakkene mine i hverdagen, når jeg feks skal sykle til skolen og trenger noe til å bryte vinden, uten at det skal ta vekk mengder av svette. Lenke til kommentar
shadowano Skrevet 22. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2009 Tiltenkt jogging ute, delta i konkurranser med løping, alla råskinnet, birkebeinerløpet, sognsvann rundt osv. Transport av svette, og lufting er viktig. Klarer Craft dette med sine produkter, eller bør man gå over til Trimtex sin bekledning? Zeltex: kjøper du som enkeltperson klær fra trimtex? Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Som enkeltperson kjøper jeg fra trimtex på løp (orienteringsløp) og igjennom klubben min, de kjøper større kvanta av klubbovertrekk ol som medlemmer kan kjøpe(klubbfarger, sponsormerker og alt det styret). http://dynamic.protu.no/pictures/200/shop//products/58.jpg Er en veldig god og fin trøye og jeg brukte den mye i fjor da jeg løp SRM. Om du liker å løpe i tights eller short er jo opp til deg, men de har begge deler. Begge er komfortable, men jeg liker best å løpe i tights, spesielt på oløp. http://dynamic.protu.no/pictures/200/shop/...ts/Timtex40.jpg Ønsker du en veldig lett og luftig trøye kan du kjøpe orienteringstrøye. Jeg hater å være varm, så løper i de så ofte som mulig for å bli kjølt godt ned. Vet det er dyrt, men det kan også lønne seg å ta med overtrekk så klart. Meget varmt og godt å ta på seg etter en økt eller en konkurranse, og kan brukes som treningstøy enten på ski eller til løpeturer på senhøsten/tidligvår. Lenke til kommentar
shadowano Skrevet 22. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2009 hva er så spesielt med en O-trøye framfor en løpetrøye? og hva ligger prisen på den trøyen? (er det en trimtex extreme O-trøye?) Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Tror prisen for en extremtrøye er extrem, rundt 4-500 kr. Den er mye luftigere enn vanlige løpetrøyer, som gjør at svetten lettere fordamper fra kroppen og en føler seg kjøligere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå