thomaszito91 Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Hei! Jeg har en IPHONE 3g og sliter litt nå... Etter å ha oppdatert til 2.2.1 så funker det ikke å få lastet over de programmene jeg hadde lastet ned på itunes før oppdateringen til 2.2.1. De kommer ikke opp på Iphonen, men de ligger under gruppen programmer på itunes... Når jeg trykker på oppdater knappen på Itunes, så funker alt som det skal, men når jeg tar ut kontakten etter at overføringen er ferdig, så ligger ikke programmene på telefonen. (Iphonen er Jailbreaket) Hvordan får jeg inn igjen itunesprogrammene som lå på telefonen før oppdatering til 2.2.1? Endret 22. mars 2009 av thomaszito91 Lenke til kommentar
Borgen Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 1: er du logget inn som deg på itunes? 2: er det huka av for syncing av programmer under telefonen din når du har denne koblet til itunes? Lenke til kommentar
thomaszito91 Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 1: er du logget inn som deg på itunes?2: er det huka av for syncing av programmer under telefonen din når du har denne koblet til itunes? 1) JA 2) JA Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Cydia-Manage-Sources-adda cydia.hackulo.us Installera miPatch Firmware 2.2.1. Reboot, och kör på Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Noen som vet en effektiv måte å slette programmer som er lastet ned fra Appstore på? Jeg holder inne, så skjermen begynner å "riste" men det er noen programmer om ikke lar seg slette på den måten! Lenke til kommentar
thomaszito91 Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 Cydia-Manage-Sources-adda cydia.hackulo.us Installera miPatch Firmware 2.2.1. Reboot, och kör på Jeg får fortsatt ikke lagt dem over.. ligger på telefoenen, men kommer ikke opp på menyen... Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Vilket program var det då? Lenke til kommentar
thomaszito91 Skrevet 5. april 2009 Forfatter Del Skrevet 5. april 2009 Vilket program var det då? det er snakk om Remote og Shazam... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå