Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

skjermdriveren har sluttet å svare.


Anbefalte innlegg

hei

har et gammelt HIS redeon x1950pro skjermkort. der har skjermdriveren sluttet og svare. dette skjedde helt plutselig. har prøvd å oppdatere driveren, men det funket ikke.

skjermen blir noen ganger helt svart og jeg får den ikke på igjen, så jeg må restarte pcen. og noen ganger står det bare at driveren har sluttet og svare og blitt gjennoprettet. da blir skjermen svart men slår seg på igjen.

 

hva kan gjøre dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke noe med det å gjøre SLi. Haddde dette problemet en lang stund, og fant ut ved å eksperimentere og lese at 4GB OCZ ville IKKE virke på et Asus P5Q hovedkort, så jeg nappet ut den ene brikken med ram, sånn at jeg hadde 2GB, da funker alt topp. Etter en stund ble jeg møkk lei av 2gig, så jeg kjøpte med noen Kingston HyperX 800MHz 4gig brikker.

Lenke til kommentar
Har ikke noe med det å gjøre SLi. Haddde dette problemet en lang stund, og fant ut ved å eksperimentere og lese at 4GB OCZ ville IKKE virke på et Asus P5Q hovedkort, så jeg nappet ut den ene brikken med ram, sånn at jeg hadde 2GB, da funker alt topp. Etter en stund ble jeg møkk lei av 2gig, så jeg kjøpte med noen Kingston HyperX 800MHz 4gig brikker.

men det er jo lenge siden jeg kjøpte OCZ brikkene. dette problemet starta for en uke siden.

og ocz brikkene kjøpte jeg og monterte for 4-5 måneder siden.

kan det være de som gjør det uansett?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...