Vinojan Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 heisann. vi har en nissa x-trail 2004 elegance( skinn, esp) kjørt 45 000 2.2 dci 136 hk. vi har fått tilbud om å bytte med denne bilen, http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=16542776. med 18 000 i mellomlegg inkl omreg osv. vi har skrevet kontrakt, og skal hente den i løpet av uka. men er det verdt det? Lenke til kommentar
rublings Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Tja, Touran er jo grei bil det, men du kommer lengre på fjellet med X-trail. Bedre plass i Touran, god motor selv om den bråker litt. Har personlig alltid likt designet på Touran også. Men det er jo egentlig to ganske forskjellige biler. Lenke til kommentar
Vinojan Skrevet 22. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2009 mhm. vi pleier ikke å dra til fjellet. vi har hatt nissanen i 3 år, har ikke hatt noe problem med den. men vi har jo ikke bruk for 4x4 . men kjekt å ha det om vintern Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) mhm. vi pleier ikke å dra til fjellet. vi har hatt nissanen i 3 år, har ikke hatt noe problem med den. men vi har jo ikke bruk for 4x4 . men kjekt å ha det om vintern Edit: Fant ut svaret Endret 22. mars 2009 av Fight4Lov3 Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Trådstarter: Har dere kjøpt den eller ikke? du skriver først at dere har fått et tilbud og så sier du at dere har skrevet kontrakt og skal hente bilen i neste uke. Hvist dere har kjøpt/byttet den så er det jo lovlig seint å spørre etterpå om det er en god deal.... Etter min mening så er det en dårlig deal å bytte inn en 4år gammel bil mot en 3 år gammel bil. Dere burde ha solgt bilen privat og brukt disse pengene til å kjøpe ny bil for, da har dere hatt penger til over i stede for å måtte punge ut med 18000kr i mellom slik som nå. Jeg tjente mye på å selge min gamle bil privat i stede for å bruke den som innbytte hos forhandler, jeg fikk også rabatt på den nye bilen siden jeg ikke hadde innbytte. Husk innbyttepris og markedspris er 2 forskjellige ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå