hysoto Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Har akkurat bestilt meg en Samsung LE40A656 Bare lurer på hvordan det er å få ut av "eska" Og om en må være 2 eller flere? Skal også løftes opp på en lav tv benk Og er foten ferdig montert? Andre tips? Fra uåpnett "eske" til det står på tv bordet Skal kobles til CanalDigital hd dekoder, kabel tv Lenke til kommentar
MSg Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Jeg har 46" til Samsung, og jeg fikk den fint ut av esken selv. Det er en slags lås på pappen i ene hjørnet du vrir opp og bretter vekk hele ene siden. Da er det bare å løfte den opp og sette på bordet. Foten var ferdig montert. Lenke til kommentar
hysoto Skrevet 22. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2009 Jeg har 46" til Samsung, og jeg fikk den fint ut av esken selv. Det er en slags lås på pappen i ene hjørnet du vrir opp og bretter vekk hele ene siden. Da er det bare å løfte den opp og sette på bordet. Foten var ferdig montert. Takker for raskt svar. Skulle vel klare det alene da...!!. Også å løfte det opp 41 cm til tv benken/bordet....! Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Kjære vene - Byr dette på problemer også nå da...? Hehe, uansett: Det går fint å gjøre dette alene, spesielt siden Sasmsung har vært så greie å legge inn disse små låsesakene i plast. Det er en fordel å benytte hansker så du slipper stygge fettmerker på den blanke skjermen. Lenke til kommentar
hysoto Skrevet 22. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2009 Kjære vene - Byr dette på problemer også nå da...? Hehe, uansett: Det går fint å gjøre dette alene, spesielt siden Sasmsung har vært så greie å legge inn disse små låsesakene i plast. Det er en fordel å benytte hansker så du slipper stygge fettmerker på den blanke skjermen. Er jo bedre å spørre en gang for mye, enn for lite. Og ikke alle teknologiske vidundere er like lett å få ut av trange esker med isopor både her og der. Litt generelt om det meste: Ingen ting er umulig, men det umulige tar bare litt lengre tid Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Har samme TV som du har bestilt, og jeg kan forsikre deg om at utpakkingen gikk smertefritt både for meg og TVen Lenke til kommentar
PowerOfNow Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 mor kjøpte akkurat en 40" Samsung og jeg klarte å bære inn eska alene og ikke minst pakke den ut alene. Den gamle 29" CRT som stod der var sikkert 2-3 ganger så tung og var en hel greie å bære... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå