Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ufrivillig homofil mon tro?


Gjest Guest_Oppgitt_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Oppgitt_*

Har etter lang tenking endelig kommet meg til å skrive topic her som gjest.

 

21år gutt som i flere år visst at legningen ikke har vært helt straight. Har vært sammen med ei dame, og da føltes alt ganske så flott. Jeg var forelsket og glad i jenta mi, ble tent da vi koste, kysset og hadde sex sammen. Så det er ikke det at jeg ikke liker jenter, men de siste årene får jeg ikke nytelse av å se på damer, ei heller de nakne på inernett. Jeg kan helt fint se om ei jente er pen eller ikke, men problemet er at jeg sjeldent blir tent eller forelsket av damer.

 

En del av problemet er at jeg ikke vil være homo, men vil føre slekten videre med kone og barn. Jeg mener det er noe eget med damer, de har sin søthet og sjarm, absolutt. Mennene som jeg liker derimot, er ikke de typiske veltrente kroppene som ser glætte ut som bare faen, men heller de litt eldre som har fett på kroppen. Selv mener jeg det er jævlig patetisk å runke etter typiske 40-årige 'bears'. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg gjør det, men sånn er det no...

 

Jeg har så en kompis som jeg har kjent en del år. Ikke tent på han før det siste året kan jeg tenke meg. Om det er fordi han har lagt på seg mange kg kan godt være, men jeg er vel det en kan kalle håpløst forelsket. For det første er kroppen hans perverst deilig, men jeg liker også de små trekkene han har, det kan være alt fra hvordan han lukker øyer og smiler bredt når han ler, ansiket hans generelt, fingrene hans, stemme, briller og klesstil. Jeg rangerer nok hele han like høyt som andre normale mennesker rangerer skjønnheten til Angelina Jolie eller Charlize Theron :)

Jeg har selvsagt hatt mange fantasier om kompisen min, og andre karer, men spesielt denne karen. Det vil si tenke på han stort sett hver kveld før jeg legger meg. Jeg har alltid trodd fantasier kun var noe man drømte om og ikke noe man utførte. For hvis man tenker på det, så er det jævlig gross å putte pikken sin i skithølet til noen. Spørsmålet er vel egentlig om jeg hadde gjort det jeg lenge har drømt om under rette omstendigheter. Av erfaring gjør man mye rart når man er kåt :whistle:

 

Kompisen min kom over til middag og alkohol, vi så film og så husker jeg ikke særlig mye mer. Får alltid blackouts når jeg drikker alkohol, så var ganske forvirret da jeg våknet dagen etter. Her var penis helt rød, sliten som aldri før i tillegg til små avføringstains på laken. Av de tingene jeg husker vet jeg jeg utførte bj på han, han på meg, analsex til han, han ga meg sugemerke...

Etter dette følte jeg meg helt unaturlig skitten, virkelig skikkelig ekkel og kvalm :( Tror denne følelsen varte 1 uke, og just for the record runka jeg heller ikke på 1 uke, noe som heller aldri har skjedd siden jeg oppdaget ronking :) Nå som det har gått lenger tid, ser jeg på det som om jeg har hatt sex med verdens diggeste kar, selvom jeg ironisk nok ikke husker mye av hendelsen.

 

Problemet er fortsatt at jeg ikke vil være homofil, jeg vil ikke bli sett på som en femikar som går i rosa og liker andre menn, selvom jeg mener min holdning er ganske "barsk", og langt ifra disse glatte sossefolkene. Det virker som om jeg er litt homofob, men fortsatt homofil, hvordan er det mulig?

Det å endre legning er vel relativt vanskelig, selvom jeg likte utelukkende jenter fra "starten av" helt til midten av U.skolen...

 

Mitt opphav for tråden startet da jeg istad spurte min kompis på msn hvordan det hele startet. Jeg har vel en viss formening at det var jeg som startet, men kan ikke skjønne det skulle skade å spørre han. Han logget hvertfall av, og now Im here.

Noen ganger har jeg lyst til å sende en melding til han og si noe som "du er fader meg digg, jeg tenker på deg hver dag, og du kan umulig forså hvor høyt jeg faktisk elsker deg. Det er så ille at jeg faktisk nesten vil være bøg, om det resulterer i å være sammen med deg :love:"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spør du om man kan velge sin legning? Det er tvilsomt, og har bare sett mer og mindre ekstreme kristne hevde at homofili er en sykdom som kan helbredes.

 

Man kan selvfølgelig velge livsstil. Og ha kone og barn mens man lever et dobbeltliv, som helt sikkert mange gjør. Jeg har ikke grunnlag for å anbefale hverken det ene eller det andre, jeg sier bare hvordan jeg har inntrykk av at verden fungerer...

 

Håper du finner ut av ting.

Lenke til kommentar

Jeg ble litt usikker her, på om du bare er seksuelt interessert i menn, eller er det forelskelse og kjærlighet der også?

 

Når det gjelder å være homofil, virker det som du ikke vil være homofil fordi du er redd for andres reaksjoner, i tillegg til at du mister muligheten til å få barn. Nå er det jo slik at man kan adoptere barn, og det finnes også surrogatmødre, som kan sørge for at den delen av fremtidsdrømmene dine blir oppfylt.

 

Jeg synes heller ikke du skal tenke så mye på hvordan verden vil se på deg som homofil. Du trenger jo tross alt ikke leke Gay Parade hver dag, heller. Ingen vil se på deg som en femikar, med mindre du er en femikar. Jeg har kjent mange gutter og menn i løpet av livet, som jeg ikke hadde en anelse om at var homofile før de fortalte det selv. Dessuten er det ikke noe tabu eller flaut å være homofil lenger, er det vel?

 

Vær deg selv og lev livet slik du selv føler er riktig. Det er slike mennesker man virkelig respekterer =)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Oppgitt_*

Cyberfrog: Velge legning er nok umulig, ja. Men merket selv at den byttet fra straight til gay ettersom årene gikk. Jeg tror derimot ikke det er sykdom (det er helt sykt), men at alt koker ned til preferanser. Noen liker gulost, andre liker brunost. Leve dobbeltliv er jeg ikke ute etter. Om jeg skal ha kone, så må det være av kjærlighet, ikke fordi alle andre har det.

TheMartine: Når kommer til denne karen, så er det nok kjærlighet i bildet. Jeg kan faktisk se for meg et forhold med ham, og det er også noe jeg ønsker. Jeg pleier å lage en del middager til oss, og selvom jeg såklart lager/spiser middag med andre menn/damer, føler jeg det er noe spesielt når vi spiser sammen. Og tenker da på hvor koselig det kunne vært å kunne spise sammen hver dag. Dårlig eksempel og forumlert, men kort fortalt er jeg nok ute etter et forhold.

Om jeg kommer ut av det berømte skapet har jeg ingen behov for å ytre det så til de grader som mange gjør, og heller ikke være noe femiklatt, hehe.

I det siste har jeg gått mer og mer ifra å tenke på hva alle andre syns og mener, det får jeg utrolig lite utbytte av.

Det er vel ikke tabu å være homo lenger, men virker ikke som det er helt 100% godtatt heller. Foreldrene mine har ikke snøring, og mamma sier ofte "ja glad skal hu jenta være som får deg..". Jeg grøsser hver gang hører det. Samme med min far, oldfashioned så det holder. Jeg føler jeg kommer til å skuffe dem ved å si jeg er homo.

 

Du sier jeg skal leve livet slik jeg føler er riktig og jeg er helt enig. Jeg kommer likevel ikke bort ifra tanken at hver gang jeg ronker etter menn får jeg "skyldfølelse" for å ha gjort noe som ikke er riktig. Jeg finnes ikke kristen eller noe sånt, men føler det jeg gjør rett og slett er feil :(

 

Men en annen ting: Han kompisen jeg hadde sex med, det er vel lov å anta han har litt skeive tanker han også? Det er ikke hver gang man godtar bj av kompiser, om man er full eller ikke.

Lenke til kommentar
Men en annen ting: Han kompisen jeg hadde sex med, det er vel lov å anta han har litt skeive tanker han også? Det er ikke hver gang man godtar bj av kompiser, om man er full eller ikke.

 

Tenkte det selv når jeg leste, men du kjenner vel han bedre enn meg.

 

Men homofili er vel ganske akseptert i dagens sammfun?

Lenke til kommentar

Det første du må finne ut av er hva du selv vil. Hvis du skal utelukke alt og alle rundt det, og kun tenke på deg selv, hva er det du vil?

Ikke tenk på reaksjoner fra foreldre, venner, andre.. Tenk at du er i en verden hvor absolutt alt du gjør og vil, blir akseptert, og så finner du ut av hva du vil.

Finn også ut om du vil utelukke jenter totalt, eller om du har noen tiltrekkelse av dem ved siden av. Husk at heterofil/homofil ikke er som svart og hvitt. Det er forskjellige grader av det. Jeg ser du skriver at da du hadde dame var du tiltrukket av henne fysisk også, så kan det hende du er bifil, men bare litt lei jenter for tiden?

 

Har selv en kamerat som sto frem som bifil for ikke lenge siden, og etter å ha pratet en del med han kom det frem at han trudde han var homfil en god stund før han innså at han var bifil. Han var rett og slett bare lei av jenter på det punktet, og gutter var nytt og spennende. Men etter noen år i skjul fant han seg tiltrukket av jentene igjen også.

 

Seksuell legning er ikke et valg, og det er det desverre ikke alle som vet. Så bi/homofili vil alltid bli sett litt rart på i noen folkegrupper, men akkurat det skal du ikke tenke på. Finn ut hva DU vil, og hva DU er tiltrukket av, og drit i alle andre.

Jobb først med å akseptere deg selv, så kan alle andre rundt deg få akseptere deg etterpå.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Oppgitt_*
Det første du må finne ut av er hva du selv vil. Hvis du skal utelukke alt og alle rundt det, og kun tenke på deg selv, hva er det du vil?

 

Finn også ut om du vil utelukke jenter totalt, eller om du har noen tiltrekkelse av dem ved siden av. Husk at heterofil/homofil ikke er som svart og hvitt. Det er forskjellige grader av det. Jeg ser du skriver at da du hadde dame var du tiltrukket av henne fysisk også, så kan det hende du er bifil, men bare litt lei jenter for tiden?

 

Har selv en kamerat som sto frem som bifil for ikke lenge siden, og etter å ha pratet en del med han kom det frem at han trudde han var homfil en god stund før han innså at han var bifil. Han var rett og slett bare lei av jenter på det punktet, og gutter var nytt og spennende. Men etter noen år i skjul fant han seg tiltrukket av jentene igjen også.

 

Finn ut hva DU vil, og hva DU er tiltrukket av, og drit i alle andre.

Jobb først med å akseptere deg selv, så kan alle andre rundt deg få akseptere deg etterpå.

 

Hvis en tenker rett frem vil det være å ha et forhold med det kjønnet jeg liker best, uavhengig om det er mann eller dame. Det hender jeg har et par veldig hyggelig samtaler med jenter, og de virker alltid så glade og livlige, og det er akkurat det jeg ønsker meg, ei dame i mitt liv som gjør meg glad og fornøyd. Men det er vel også der det stopper, jeg tennes ikke seksuelt, men får bare følelsen av å være glad inni meg. Jeg kunne blitt sammen med ei dame, og hatt et forhold som innebar sex, jeg kunne nytt det, og vært glad i personen, men når det ikke er en forelskelse derføler jeg det blir feil å "utnytte" personer på den måten!

Det blir som om jeg ser på damer som objekter (dårlig ordvalg), bedømmer om de er fine eller ikke, men føler ingen tiltrukkelse. Hos menn derimot kan jeg fort bli betatt. Det rare er; at jeg kunne blir betatt av tykke menn. Jeg får ikke avsmak av andre "normale" menn, men skjønner litt hvorfor noen kan være homofober, lettere sagt skjønner hvorfor andre mener blant annet analsex er ekkelt. Jeg syns også analsex er ekkelt, hvis jeg ser på det rent objektivt, men, om jeg ser for meg kompisen min og jeg ha analsex, virker det plutselig sexy. Om noen har svar på hva dette betyr, så kom gjerne med det :)

Mulig jeg er bifil, men tror det i så fall sitter litt langt inne. Time will tell I guess.

Jeg kan godt skjønne hva han mener at gutter er nytt og spennende, jeg gjør jo det selv. Uansett though, en slank kvinnekropp med fin rumpe og kraftige sprettpupper, er heller ikke å forakte. Og det er på tidspunkt som det jeg forvirrer meg selv gal!

Jeg tror jeg sliter mye med å akseptere meg selv. En kan ikke akkurat velge hva man tenner på heller.

 

ilpostino: Har vært betatt av andre gutter før også, men ikke i nærheten av hva jeg er oppi nå. Mulig jeg kun tenner på tanken av sex med ham, men nå som jeg har hatt det, virker det litt rart å fortsatt tenne på han/det, selvom jeg gjør det stadig. Nå skal det fortsatt nevnes at jeg ikke husker stort av kvelden, så kanskje jeg fortsatt lever på "gamle" minner vedrørende det å ha sex med kompisen min?

 

Må legge til at jeg setter stor pris på alle svar som kommer i tråden!

Lenke til kommentar

Virker som du er rimelig forvirra på hva du vil ja. Men kan det være basert på hva du tror andre syns om saken? At du vurderer dine preferanser ut i fra hva andre syns?

 

Uansett så burde du bare ta tiden til hjelp, og mens du gjør det må du bare nyte livet. :) Gjør det du vil, og med hvem du vil, og for all del ikke ha dårlig samvittighet for noe av det. Hva andre syns har null og nada å si. Det er kun hva du selv mener som betyr noe.

 

Vær deg selv, og aldri unskyld deg for det. :)

Lenke til kommentar
Problemet er fortsatt at jeg ikke vil være homofil, jeg vil ikke bli sett på som en femikar som går i rosa og liker andre menn, selvom jeg mener min holdning er ganske "barsk", og langt ifra disse glatte sossefolkene. Det virker som om jeg er litt homofob, men fortsatt homofil, hvordan er det mulig?

Det der er en veldig tåpelig formulering på homofile. Klesstil, utseende osv har da strengt talt ikke noe med hvem man liker? Du trenger ikke kalle deg noen ting, liker du jenter så gjør du det, og hvis du av og til ser at du liker gutter også, så er ikke det noe galt. Man trenger ikke sette seg selv i båser som enten hetero, homofil eller bifil. Du gjør det du syns er best for deg.

Endret av Lise04
Lenke til kommentar
Gjest Guest_Oppgitt_*
Virker som du er rimelig forvirra på hva du vil ja. Men kan det være basert på hva du tror andre syns om saken? At du vurderer dine preferanser ut i fra hva andre syns?

 

Uansett så burde du bare ta tiden til hjelp, og mens du gjør det må du bare nyte livet. :) Gjør det du vil, og med hvem du vil, og for all del ikke ha dårlig samvittighet for noe av det. Hva andre syns har null og nada å si. Det er kun hva du selv mener som betyr noe.

 

Vær deg selv, og aldri unskyld deg for det. :)

 

Ikke så greit å være meg ;) Om jeg vurderer mine preferanser ut ifra andre syns? Nei, det tror jeg ikke. Jeg tenner jo helt klart på tykke menn, og da faller litt av teorien din bort :p Om jeg hadde vært "normal", altså det de fleste tenner på, hadde jeg da utelukkende likt damer. Ikke så greit, men skal prøve å ikke skamme meg, det får man ikke noe ut av uansett!

 

Lise04: Dårlig formulert av meg det der. Jeg mener en har stereotyper, de som er på fab five, og det virker som om homofober ikke ser at helt ordinære mennesker kan tenne på personer av samme kjønn. Det jeg er "redd" for er at jeg skal bli sammenlignet med den gruppen. Det er vel egentlig ikke noe å være redd for, menmen.

"Eneste" forskjellen mellom meg og guttevennene mine, er at jeg tenner på en bestemt type menn, jeg trenger ikke å bli satt i bas bare på grunn av det, ikke som om jeg skal praise at jeg er gay heller.

 

Lurer fortsatt på om det er best å snakke med kompisen min ang hva jeg føler, og ikke minst hva jeg lurer på. Problemet er da at vi er gode venner, og det er et vennskap jeg ikke er interessert i å miste. Om jeg ikke får vite helt eksakt hva som skjedde den kvelden for mange måneder siden, kommer jeg til å bli gal..

Jeg lever fortsatt i håpet om at det kanskje muligens kan bli noe mer enn vennskap også, for som jeg skrev tidligere, så er vel han også litt bicurious selv :D

Vet ikke om det er noe å henge seg opp i, eller om det er noe tegn av noe som helst slag, men han pleier å "småronke" når han er på besøk her, når vi ser film f.eks.. Nå er det normalt å rette på stasen, og klø seg og alt det der, men det virker som om han ronker litt. Noe jeg helt klart blir forvirret av. Er det et signal at han vil noe, eller er det noe jeg tenker unaturlig mye på?

Lenke til kommentar
Virker som du er rimelig forvirra på hva du vil ja. Men kan det være basert på hva du tror andre syns om saken? At du vurderer dine preferanser ut i fra hva andre syns?

 

Uansett så burde du bare ta tiden til hjelp, og mens du gjør det må du bare nyte livet. :) Gjør det du vil, og med hvem du vil, og for all del ikke ha dårlig samvittighet for noe av det. Hva andre syns har null og nada å si. Det er kun hva du selv mener som betyr noe.

 

Vær deg selv, og aldri unskyld deg for det. :)

 

Ikke så greit å være meg ;) Om jeg vurderer mine preferanser ut ifra andre syns? Nei, det tror jeg ikke. Jeg tenner jo helt klart på tykke menn, og da faller litt av teorien din bort :p Om jeg hadde vært "normal", altså det de fleste tenner på, hadde jeg da utelukkende likt damer. Ikke så greit, men skal prøve å ikke skamme meg, det får man ikke noe ut av uansett!

Kanskje jeg formulerte meg litt feil, men tenkte mer i retning av at du holder på tanken om at du vil ende opp med ei jente ut i fra at det er "normalen" at det er det samfunnet rundt deg forventer at du gjør.

Hvis samfunnet hadde vært helt åpent for alt, og det ikke fantes noen "normal", ville du fortsatt hatt tankene om at du ville ende opp med ei jente, eller ville du da kun gått for guttene du liker?

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Oppgitt_*
Hvis samfunnet hadde vært helt åpent for alt, og det ikke fantes noen "normal", ville du fortsatt hatt tankene om at du ville ende opp med ei jente, eller ville du da kun gått for guttene du liker?

 

Det å ville hatt ei jente ville nok surret i bakhodet, men hadde helt klart gått for karer. Noe annet ville vel være rart?

 

nefarian: Det at jeg poster som gjest er vel det perfekte eksempel på at jeg ikke vil ha oppmerksomhet?

Du tror kanskje ikke det finnes de som faktisk tenner på sitt eget kjønn uten å være opptatt av oppmerksomhet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...