jorgenlysnes Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Heisann. Jeg sliter med å få opp blandt annet Counter Strike (Steam) i OpenGL modus, har kikket mellom catalyst kontrolleren for å lete etter alternativer for å aktivere dette eller lignende, men kommer ingen vei. Forslag mottas med stor takk! ATI Mobility HD 3400 Series. Endret 22. mars 2009 av jorgenlysnes Lenke til kommentar
jorgenlysnes Skrevet 22. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2009 Ingen gode forslag her? Står helt fast... Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Heisann. Jeg sliter med å få opp blandt annet Counter Strike (Steam) i OpenGL modus har kikket mellom catalyst kontrolleren for å lete etter alternativer for å aktivere dette eller lignende, men kommer ingen vei. Forslag mottas med stor takk! hmmmm, hvilket OS kjører du? hvilke drivere har du? Ram omtrent? Lenke til kommentar
jorgenlysnes Skrevet 22. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Heisann. Jeg sliter med å få opp blandt annet Counter Strike (Steam) i OpenGL modus har kikket mellom catalyst kontrolleren for å lete etter alternativer for å aktivere dette eller lignende, men kommer ingen vei. Forslag mottas med stor takk! hmmmm, hvilket OS kjører du? hvilke drivere har du? Ram omtrent? XP m/ SP3. P8600 @ 2.4 Ghz 2048mb RAM. ATI Mobility Radeon HD 3400 Series ATI Radeon Graphics processor, 256mb Minnestørrelse. DAC 400mhz. Driver versjon; 8.503.2.2000 Vedlagt ligger det eneste bildet med OpenGL innstillinger jeg klarer å finne? Endret 22. mars 2009 av jorgenlysnes Lenke til kommentar
jorgenlysnes Skrevet 27. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Jeg har fortsatt ikke fått løst mitt problem, noen med tips, idèer eller forslag? Jeg får dette opp i software details; OpenGL Version 6.14.10.7660 men fortsatt ingen spill som fungerer i OpenGL? Endret 27. mars 2009 av jorgenlysnes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå