runela Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Min datamaskin nekter og slå seg av ved bruk av en logitech usb hub. Jeg kjøpte denne usb huben for noen dager siden på grunn av mangel av usb porter. Nå når jeg koblet den til vil plutselig ikke maskinen slå seg av når jeg avslutter den i windows. Det står bare "avslutter" så blir skjermen svart, men pcen står fremdeles og durer og går. Trykker jeg på "på" knappen på kabinettet igjen så skjer det heller ikke noe. Må trekke ut strømmen og starte maskinen på nytt. Har prøvd og trekke ut alle usbkablene som står i huben men den vil fremdeles ikke slå seg av. Trekker jeg ut huben og starter opp maskinen og slå den av igen, slår den seg rett av. Noen som har en ide? Kjører Windows Vista Premium. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Det ser ut som USB enheten holder maskinen din i live. Dette kan har med BIOS innstillinger å gjøre, eller en mulig defekt USB enhet. Har du feilsøkt annet en å fjerne "hubben"? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Spam fjernet. Hold dere til topic folkens. (Og som vanlig skal ikke denne posten kommenteres, send evt. en PM) Lenke til kommentar
runela Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 Det ser ut som USB enheten holder maskinen din i live. Dette kan har med BIOS innstillinger å gjøre, eller en mulig defekt USB enhet. Har du feilsøkt annet en å fjerne "hubben"? Skal se om jeg finner noe ut i bios. Nei har bare prøvd og fjerne den. Har andre usb enheter koblet til uten problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå