blured Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Hei. Jeg forsøker å få snarveien "Min musikk" (du finner på startmenyen) til å peke til plasseringen <M:\Musikk>. Er dette mulig? Endret 29. mars 2009 av macros. Lenke til kommentar
mbruun Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Hei. Jeg forsøker å få snarveien "Min musikk" (du finner på startmenyen) til å peke til plasseringen <M:\Musikk>. Er dette mulig? Hvis du bruker vista, kan du høyreklikke på "min musikk" og gå til egenskaper. Derfra klikker du på plassering og legger inn plasseringen du ønsker. Er ikke 100% sikker på om det samme gjelder for XP, men jeg vil tro det. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) kan endre hvilken mappe du vil bruke i xp også Endret 27. mars 2009 av cruzader Lenke til kommentar
blured Skrevet 27. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2009 ^Bruker XP. Hvordan gjør jeg det? Går på egenskaper, men ser ikke noe sted der jeg kan endre hvor mappen peker. Lenke til kommentar
Jester7 Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Mener at TweakUI har mulighet til å endre på bl.a plassering til My Music. Er lenge siden jeg har brukt XP så jeg er ikke 100% sikker. J. Lenke til kommentar
blured Skrevet 29. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Fikk det til ved å følge denne instruksjonen To get "My Pictures" option back in the Start Menu and in the Advanced options, try this: For standalone systems: Open Regedit.exe and navigate to: HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer Delete the "NoSMMyPictures" value in the right pane. Close Regedit.exe Next, to relocate the My Pictures to a different location, use TweakUI How to redirect Special folders in Windows XP: http://windowsxp.mvps.org/redirectfolders.htm Endret 29. mars 2009 av macros. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå