Jajakanskjedet Skrevet 10. april 2009 Forfatter Del Skrevet 10. april 2009 Forstår faen ikke hvorfor du i det hele tatt gidda å spørr om dette jeg på forumet? Har lest gjennom hele greia, og du har jo så å si ignorert alt det folk har skrivi til deg? + du kjøpte en pc ingen hadde linka til deg og anbefalt.. grei pc du har kjøpt deg, men som sagt, du kunne gått ned 1000 spenn å fått en litt bedre pc. Helst ikke skriv poster på forum hvis du ikke hører på hva folk med erfaring har å si. viss du ikkje legge merke til det so e den dataen eg kjøpte nesten heilt lik den folk har anbefalt. Ka e forskjellen? større hardisk, dårligare skjermkort? CARE/IGNORE! jaja...satser heller ikke på crysis. Så lenge jeg får spill warrock og sann uten problemer er jeg fornøgd osso lurer jeg på EN ting til: nå bruker jeg systra mi sin pc. Og den er jeg veldig fornøgd med. Nå lurer jeg på om den jeg bestilte er på linje med denne. eller bedre. navnet på denne er: acer Aspire 5720Z Den du har bestilt er bedre enn denne ja! flott mer enn det jeg trenger Lenke til kommentar
joaksle Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 for å si det sånn ville jeg heller kjøpt en pc 1000 kr billigere med bedre skjermkort og mindre harddisk kapasitet. ekstern harddisk er ikke så dyrt som 1000 spenn engang.. enough said. Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 11. april 2009 Forfatter Del Skrevet 11. april 2009 ferdig nå!!!!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå