Jack_Daniels Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Hei bootfilene mine er ødelagt virker det som, så jeg får ikke startet pcen i verken safemode, backupmode eller regularmode. Så jeg har gitt opp, skal til å formatere, men jeg trenger en floppy for å få formatert. floppyen skal inneholde noen scic raid drivere elns. "f6" under formatering for å instalere desse driverene. Ellers finner ikke hovedkortet mitt hdd'ene så jeg får ikke formatert. har ikke en fjerneste anelse om hvor jeg finner disse driverene. eneste infoen jeg har om hk'et er at det er en AMIBIOS og "VIA VT8237" Har ikke peiling på om dette er til hjelp. Men håper en eller annen guru her inne kan hjelpe meg med dette. Lenke til kommentar
TRD4U Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Du må nok komme med et bedre navn på hovdkortet. Du har kun navngitt BIOS og chipsetet og det hjelper oss lite. Se ellers hva det står på selve hovedkortet. Har du ingen manual eller driver-CD? Slik pleier å stå på disse. Drivere pleier også å ligge på denne CD-platen, også er det bare å kopiere de over på en diskett. Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 22. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2009 Beklager, men etter litt makk og tull fant jeg løsningen på dette Takker for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå