genetex Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Heisann alle sammen, jeg har nå etter å hatt noe som er mest "mitt eget" treningsprogram i nesten 1 år tenkt å prøve på noe som "proffene" har sett opp. http://www.iform.no/pub/art.php?id=1330 Det er da dette programmet det er snakk om. Er det noen her som har noe bra/dårlig å si om dette? Om man ser på fredagen, så har man benkpress, militærpress, markløft og knebøy på samme dag, er dette noe gunstig? Eller er det et helt greit treningsoppsett det der? Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Programmet ser fint og fornuftig satt opp, men som nybegynner ville jeg heller bare konsentrert meg om å kjøre vanlig knebøy 3 ganger i uka i stedet for å rotere på øvelsesutvalget Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Se spess på den siste setningen i artikkelen : "Har man gode baseøvelser som trener alle musklene i flerleddsøvelser så trenger man ikke isolasjonsøvelser for å øke i muskelvolum.".....altfor mange som kun driver med isolasjonsøvelser og hadde hatt mye større fordel av å legge inn baseøvelser som hovedgrunnlag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå