Simen1 Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Hvordan skal jeg vite om en laserskriver skriver på begge sidene av ark? Er det det samme som "duplex" i spesifikasjonene ? Finnes dette til OKI C5000-serien eller C7000-serien? Må det kjøpes med skriveren eller kan det kjøpes som et tillegg i ettertid? Koster det mye ekstra? Lenke til kommentar
barton Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Duplex er tosidig ja. Hvorfor ikke bruke HP Laserjet skrivere. Har langt bedre erfaring med disse. Lenke til kommentar
barton Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Duplex finnes som std. på en del skrivermodeller, men kan også kjøpes separat. Koster ca 5 tusen til OKI. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. april 2003 Forfatter Del Skrevet 25. april 2003 Ok, har en OKI 7200 ettellerannet her på jobben uten duplex. Tenkte jeg skulle foreslå en sånn duplex til den. 5000 var litt mye, men jaja det er ikke jeg som skal betale i tilfelle. (kanskje også det blir nedstemt pga nytte/pris-faktoren) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå