Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Mistet jomfrudommen, men kom alt for fort!

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

HEI

I natt mista jeg jomfrudommen, men jeg kom ALT for fort! Tok under 1 minutt!

Klarte ikke styre meg, det bare skjedde:P

Blir det bedre etterhvert, eller? Jeg syntes det varte alt for kort, og tenkte også masse på partneren min!

Hva bør jeg gjøre/huske på til neste gang?

takker:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Auda, det kommer seg nok etter litt trening. Har tidligere skrevet litt om det, men da som reelt problem. Tror du bare har startvansker, noe som ikke er unormalt :)

Husk å tilfredstille partneren likevel da, enten før, etter eller både før og etter samleiet enten med fingre eller tunga så hun ikke går fra senga med en dårlig følelse

Lenke til kommentar
Har motsatt problem som deg dessverre.. Kommer veeeldig sent eller ikke i hele tatt.. Noen tips?

Sånn var jeg og, fokuserte kun på bevegelsene mine dem første gangene og ingenting på nytelsen. Om du er fersk så kommer det til å gå seg til når støtinga blir en vane

Lenke til kommentar
Har motsatt problem som deg dessverre.. Kommer veeeldig sent eller ikke i hele tatt.. Noen tips?

Sånn var jeg og, fokuserte kun på bevegelsene mine dem første gangene og ingenting på nytelsen. Om du er fersk så kommer det til å gå seg til når støtinga blir en vane

Hvordan fikk du ordnet det? Hvilke posisjoner?

Lenke til kommentar
Dette har ingenting med tråden og gjøre, venligst ikke kapre min tråd med dine problemer :p

Jodda.. Du har fått svar.. Viss ikke det er godt nok: Prøv å holde deg litt lengre når du runker, sånn at du har mer kontroll og kan holde lengre ut..Simple as that! Noen idêer til mitt spørsmål?

Lenke til kommentar

Hvordan fikk du ordnet det? Hvilke posisjoner?

Gikk vel mye i misjonær på den tida, det ordnet seg ved at jeg ble vant med bevegelsene og ikke trengte så mye fokus på det

Lenke til kommentar
Dette har ingenting med tråden og gjøre, venligst ikke kapre min tråd med dine problemer :p

Øvelse gjør mester...

Snik deg til en like før du skal i gang, da bruker man ofte litt lengre tid på avfyring nr 2.

Eller du kan trekke deg ut rett før du må komme, pause litt, for så å gjenta dette til du vil komme..

Lenke til kommentar
Eller du kan trekke deg ut rett før du må komme, pause litt, for så å gjenta dette til du vil komme..

Funker meget dårlig, kula går gjerne ved neste støt og digg er det ikke for dama heller :)

Vet om mange som sier at dette er et triks som funker for dem. Jenta blir jo også happy for at man holder lengre.. Men det er ikke sikkert det fungerer for alle..

Lenke til kommentar

Å runke først i do (regner med du vet rett før du skal ha sex). Kan si du skal bare på toalettet en liten tur først, eller bare si brb.

Selv kom jeg fort første omgang/forhold (:lol: bombe), men ved neste anledning (dog ny jente) så var det full fres, mange stillinger og utslitninger av begge parter. Du vil oppleve god sex lengre fram i tid om du er innstilt for det.

Lenke til kommentar

Det gjorde kompisen min også, og han debuterte i trekant (jeg, han og ei jente). Han holdt jævlig lenge, men det var store mengder alkohol innblandet, tv i bakgrunnen og han hadde en del å tenke på (nok om det). Stakkars fyr :lol: Tror ikke han KOM en gang, etter ca. 30min! Jeg så på TV da jeg gikk for å bli kjempevenn med toalettskålen min midt oppi det hele xD

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke helt jeg, jeg tenner ikke på gutter sånn helt, men jeg tenner på å se en kuk liksom :p

Tror jeg er bisexuell, men alikavell heterofil, synes utseendet til gutter er ekkelt liksom, kunne aldri ha forelska meg i en gutt. Har kjæreste og er fornøyd med det (Ja, hun er jente)

Tror nok det har noe med at jeg har trang forhud osv.. :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...