Painapple Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) går jo ganske mye raskere i tunnelen da. lite luftmotstand osv Er du seriøs? er ikkje mindre luftmotstand i tunneller med mindre du kjører bak ein lastebil eller det er eit heilt sjukt vifteanlegg i tunnellen... Det vil eg i så fall se kilder på Endret 31. mars 2009 av Painapple Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 går jo ganske mye raskere i tunnelen da. lite luftmotstand osv Er du seriøs? er ikkje mindre luftmotstand i tunneller med mindre du kjører bak ein lastebil eller det er eit heilt sjukt vifteanlegg i tunnellen... Det vil eg i så fall se kilder på http://lett-mc.no/index.php?s=&showtop...post&p=4328 http://lett-mc.no/index.php?s=&showtop...post&p=4338 her er de "bevisene" jeg har. er her jeg har hørt det. Lenke til kommentar
Painapple Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 går jo ganske mye raskere i tunnelen da. lite luftmotstand osv Er du seriøs? er ikkje mindre luftmotstand i tunneller med mindre du kjører bak ein lastebil eller det er eit heilt sjukt vifteanlegg i tunnellen... Det vil eg i så fall se kilder på http://lett-mc.no/index.php?s=&showtop...post&p=4328 http://lett-mc.no/index.php?s=&showtop...post&p=4338 her er de "bevisene" jeg har. er her jeg har hørt det. hmm.. synst det fremdeles hørest litt rart ut, men la gå... Ein slipper i allefall motvind Lenke til kommentar
Thoby Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Vi får ta et lite race gjennom nyetunnelen da Lenke til kommentar
Thoby Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 På min 08 mod stopper speedometeret på 80 km/t .. uansett hvor mye over jeg er viser det bare 80 km/t. Hvis du kjører med orginal drev kan du bare glemme at du får den i 110... har hatt min i 90 på gps med orginal drev, og da ble den tynet i en slakk nedoverbakke.. Da klipper du ene ledningen som går opp til speedo ;-) Det er flere tråder der det står hvilken Lenke til kommentar
Painapple Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 Vi får ta et lite race gjennom nyetunnelen da ja skal vi ? påsken ? xD Lenke til kommentar
Kromkakejern Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Jeg kjører en TZR 08, CDI,ny potte + tatt ut plomba, skifta drev, nytt kjede + at det er tripset igjen en slange som skal ta inn luft. Jeg får min i 80 km/t uten å komme på det røde (turtall). Har lest at folk for sykkelen sin i 100 bare med å skifte ny potte ? O.o De må vel ha gjort noe annet også? Lenke til kommentar
Painapple Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 Jeg kjører en TZR 08, CDI,ny potte + tatt ut plomba, skifta drev, nytt kjede + at det er tripset igjen en slange som skal ta inn luft. Jeg får min i 80 km/t uten å komme på det røde (turtall).Har lest at folk for sykkelen sin i 100 bare med å skifte ny potte ? O.o De må vel ha gjort noe annet også? Har ikkje du skiftet dyse??? det bør du... Eg kjører med 120mm dyse no, orginalt er det 80 (trur eg) Plomberinger eg har fjerna: I luftfilteret, CDI-en, ein slange som går til forgasseren, og eksosanlegget (har satt på effektanlegg). Har og skifta til 120 dyse, som sagt. Den har for lett dreving no ( 11 46) men når eg drever den til toppfart tror eg, eg skal klare 100 på speedometeret. Lenke til kommentar
Kromkakejern Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Glemte å si at jeg har riktig dyse ja Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Vi får ta et lite race gjennom nyetunnelen da får håpe det ikke sitter politi inne her å leser. Endret 1. april 2009 av Markelure Lenke til kommentar
Thoby Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Vi får ta et lite race gjennom nyetunnelen da får håpe det ikke sitter politi inne her å leser. Er jo mange nyetunneler Lenke til kommentar
Painapple Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Vi får ta et lite race gjennom nyetunnelen da får håpe det ikke sitter politi inne her å leser. Er jo mange nyetunneler Ja, korleis skal dei vite at det er den på S*** vi mener? Endret 1. april 2009 av Painapple Lenke til kommentar
Annanas Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Hei! Eg har nettopp kjøpt meg ein ny yamaha tzr 2009, som er helt lik 2008 modellen. Lurer på hvor det er meningen turtallet skal stoppe, min går til 10k i 6. gir uten at jeg har tatt vekk sperra, er det rett? Hvor fort går ca. en yamaha tzr med fjernet plombe i luft filteret og CDI boksen? Takk for alle svar Lenke til kommentar
sindrezero Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Heisann noen som veit om en politiknapp som fungerer garantert på tzr 03? Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Er vell universalt? Men skal ikke stole på at den politiknappen redder deg om du blir stoppa Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Diskusjon rundt trimming av moped er ikke lov på forumet, se også her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1099183 Det at mopeden ikke er registrert, har ingenting for definisjon av moped å gjøre. MVH KVTL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg