.Butthead. Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Ja du klarer nok 110 på flata, muligens 140 om du tar ca 1 dl olje i bensintanken. I virkeligheten vil jeg tro du klarer ca 80-90. Men bra at du fikk det til da Endret 29. mars 2009 av .Butthead. Lenke til kommentar
Painapple Skrevet 29. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2009 Ja du klarer nok 110 på flata, muligens 140 om du tar ca 1 dl olje i bensintanken. I virkeligheten vil jeg tro du klarer ca 80-90. Men bra at du fikk det til da Neimen seriøst... eg har 80 i slakk oppoverbakke no, og grunnen til at den ikkje går meir er fordi eg ikkje tørr å kjøre den på høyere turtall (ligger på 10 000) oki, kanskje 110 var å ta litt i, men det skal nok ikkje bli problem å runde 100 på flaten. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Husk at speedo viser feil, men du klarer muligens 100 på speedoet. Men tror du blir skuffa om du tester med GPS. Lenke til kommentar
Painapple Skrevet 29. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Husk at speedo viser feil, men du klarer muligens 100 på speedoet.Men tror du blir skuffa om du tester med GPS. Kan hende.... men er ka eg tror den går i som teller skal sikkert skifte framdrev denne uken, vi får se da Endret 29. mars 2009 av Painapple Lenke til kommentar
mjo101 Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 På min 08 mod stopper speedometeret på 80 km/t .. uansett hvor mye over jeg er viser det bare 80 km/t. Hvis du kjører med orginal drev kan du bare glemme at du får den i 110... har hatt min i 90 på gps med orginal drev, og da ble den tynet i en slakk nedoverbakke.. Lenke til kommentar
Painapple Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) På min 08 mod stopper speedometeret på 80 km/t .. uansett hvor mye over jeg er viser det bare 80 km/t. Hvis du kjører med orginal drev kan du bare glemme at du får den i 110... har hatt min i 90 på gps med orginal drev, og da ble den tynet i en slakk nedoverbakke.. Eg har skiftet bakdrevet, fra 60 til 46, og skal skifte framdrev til 13 eller noe... Men hvordan i helvette klarte du 90 med orginaldreving???? Eg hadde den på ca 10 000 omdreininger når eg låg i ca. 60 km/t :O Endret 30. mars 2009 av Painapple Lenke til kommentar
Thoby Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 På min 08 mod stopper speedometeret på 80 km/t .. uansett hvor mye over jeg er viser det bare 80 km/t. Hvis du kjører med orginal drev kan du bare glemme at du får den i 110... har hatt min i 90 på gps med orginal drev, og da ble den tynet i en slakk nedoverbakke.. Eg har skiftet bakdrevet, fra 60 til 46, og skal skifte framdrev til 13 eller noe... Men hvordan i helvette klarte du 90 med orginaldreving???? Eg hadde den på ca 10 000 omdreininger når eg låg i ca. 60 km/t :O Eg klarte jo rundt 90 på flaten med min:O Kun plomben som er tatt:) Lenke til kommentar
Painapple Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2009 På min 08 mod stopper speedometeret på 80 km/t .. uansett hvor mye over jeg er viser det bare 80 km/t. Hvis du kjører med orginal drev kan du bare glemme at du får den i 110... har hatt min i 90 på gps med orginal drev, og da ble den tynet i en slakk nedoverbakke.. Eg har skiftet bakdrevet, fra 60 til 46, og skal skifte framdrev til 13 eller noe... Men hvordan i helvette klarte du 90 med orginaldreving???? Eg hadde den på ca 10 000 omdreininger når eg låg i ca. 60 km/t :O Eg klarte jo rundt 90 på flaten med min:O Kun plomben som er tatt:) hmm... har du orginal dreving? eller berre tyner du den heilt sjukt på turtall ? Lenke til kommentar
Thoby Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 På min 08 mod stopper speedometeret på 80 km/t .. uansett hvor mye over jeg er viser det bare 80 km/t. Hvis du kjører med orginal drev kan du bare glemme at du får den i 110... har hatt min i 90 på gps med orginal drev, og da ble den tynet i en slakk nedoverbakke.. Eg har skiftet bakdrevet, fra 60 til 46, og skal skifte framdrev til 13 eller noe... Men hvordan i helvette klarte du 90 med orginaldreving???? Eg hadde den på ca 10 000 omdreininger når eg låg i ca. 60 km/t :O Eg klarte jo rundt 90 på flaten med min:O Kun plomben som er tatt:) hmm... har du orginal dreving? eller berre tyner du den heilt sjukt på turtall ? 46-13 mener eg:) Ehm, turtallet var litt høyt ja:) Lenke til kommentar
mjo101 Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 På min 08 mod stopper speedometeret på 80 km/t .. uansett hvor mye over jeg er viser det bare 80 km/t. Hvis du kjører med orginal drev kan du bare glemme at du får den i 110... har hatt min i 90 på gps med orginal drev, og da ble den tynet i en slakk nedoverbakke.. Eg har skiftet bakdrevet, fra 60 til 46, og skal skifte framdrev til 13 eller noe... Men hvordan i helvette klarte du 90 med orginaldreving???? Eg hadde den på ca 10 000 omdreininger når eg låg i ca. 60 km/t :O Den ble rimelig tyneet i en slakk nedover bakke, brukte ekstremt lang tid på å komme opp i farten.. Men på flaten ifølge speedometeret ligger jeg med rundt 80 med ekstremt høyt turtall, nålen på turtelleren er et stykke forbi tallene... Lenke til kommentar
Painapple Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2009 *sip* Den ble rimelig tyneet i en slakk nedover bakke, brukte ekstremt lang tid på å komme opp i farten.. Men på flaten ifølge speedometeret ligger jeg med rundt 80 med ekstremt høyt turtall, nålen på turtelleren er et stykke forbi tallene... då må vel du ligge på over 14 000 omdreininger eg tør ikkje å dra den noe særlig over 10 000 xD Lenke til kommentar
Thoby Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 *sip* Den ble rimelig tyneet i en slakk nedover bakke, brukte ekstremt lang tid på å komme opp i farten.. Men på flaten ifølge speedometeret ligger jeg med rundt 80 med ekstremt høyt turtall, nålen på turtelleren er et stykke forbi tallene... då må vel du ligge på over 14 000 omdreininger eg tør ikkje å dra den noe særlig over 10 000 xD Eg har hatt min på rundt 14, men bare 2 ganger:P Lenke til kommentar
mjo101 Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Har hatt den så langt det går... Ikke akkurat bra for sykkelen Men noen ganger må man jo ha det litt gøy..! Men er det noen som vet hvordan sykkelen går med 46-12 dreving ? aks og toppfart? Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 tror original veiva i am6 tåler ca 12k omdreininger. Lenke til kommentar
Painapple Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Har hatt den så langt det går... Ikke akkurat bra for sykkelen Men noen ganger må man jo ha det litt gøy..! Men er det noen som vet hvordan sykkelen går med 46-12 dreving ? aks og toppfart? eg har 11 eller 10 dreving framme (Den er orginal) Og 46 dreving bak. har 80 på speedometert når turtallsnålen passerer 10 000 Aksen er rellativ bra, men eg skal skifte framdrev til 13 eller 14 drev framme for større toppfart (vil holde bilene på hovedveien ) sykkelen min er nesten orginal, har berre fjerna plombene i luftfilteret, borra i CDI-en, skifta til 120 dyse og satt på effektannlegg (http://www.speedoptions.no/index.php?main_page=product_info&cPath=247_265_259_18612_18616&products_id=663&zenid=3e7bf0126962ccef66808a0e4d319895) tror original veiva i am6 tåler ca 12k omdreininger. Noe sånt eg og har hørt Endret 30. mars 2009 av Painapple Lenke til kommentar
Thoby Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Har hatt den så langt det går... Ikke akkurat bra for sykkelen Men noen ganger må man jo ha det litt gøy..! Men er det noen som vet hvordan sykkelen går med 46-12 dreving ? aks og toppfart? eg har 11 eller 10 dreving framme (Den er orginal) Og 46 dreving bak. har 80 på speedometert når turtallsnålen passerer 10 000 Aksen er rellativ bra, men eg skal skifte framdrev til 13 eller 14 drev framme for større toppfart (vil holde bilene på hovedveien ) sykkelen min er nesten orginal, har berre fjerna plombene i luftfilteret, borra i CDI-en, skifta til 120 dyse og satt på effektannlegg (http://www.speedoptions.no/index.php?main_page=product_info&cPath=247_265_259_18612_18616&products_id=663&zenid=3e7bf0126962ccef66808a0e4d319895) tror original veiva i am6 tåler ca 12k omdreininger. Noe sånt eg og har hørt Den tåler liksom at du drar den opp på 14k når du skal gire i 2 og 3 gir., men den tåler ikke at du kjører lenge på 12k i 5-6 gir. Er jo en vesentlig forskjell der:) Men, 46-13 drevingen min(iallfall den eg TROR eg har ) har eg elendig bunndrag, men har et greit turtallskick ved rundt 6-7k:) Lenke til kommentar
Painapple Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2009 *sip* Den tåler liksom at du drar den opp på 14k når du skal gire i 2 og 3 gir., men den tåler ikke at du kjører lenge på 12k i 5-6 gir. Er jo en vesentlig forskjell der:) Men, 46-13 drevingen min(iallfall den eg TROR eg har ) har eg elendig bunndrag, men har et greit turtallskick ved rundt 6-7k:) Har du effektannlegg, og kva er toppfarten din? Skal bytte framdre ein gang denne uken, men er ikkje sikker på kva eg skal skifte til ( har 46 bak) Lenke til kommentar
Thoby Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Eg har bare tatt plomben, og klarte 105 på speedo i nyetunnelen :!: Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 går jo ganske mye raskere i tunnelen da. lite luftmotstand osv Lenke til kommentar
Thoby Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 går jo ganske mye raskere i tunnelen da. lite luftmotstand osv Ja, det skal eg ikke si noe på Men eg låg på rundt 10-11k og da:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg