Gå til innhold

Skal kjøpe nytt headset, men hvordan?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skal kjøpe meg et nytt headset til TG09, men veit ikke HVILKET :dontgetit:

Kriteriene er:

- LUKKEDE "øreklokker" som dekker fysisk over hele øret

- Bøyle over hodet

- GOD Komfort

- Maks 900 Kr

(Microfon er ikke et must)

Jeg har nå et par Sennheiser PC 131, men disse begynner å gnisse på ørekanten etter å ha hatt de på i en times tid(jeg har ikke spessielt store ører ;)). Derfor har jeg lyst på et par nye som greir å holde noe støy ute + at det er mulig å ha de på over lengere perioder, uten å få gnagsår på ørene. De skal brukes på pcen til spill, film og musikk. Derfor er vanlig 3,5mm mini-jack å foretrekke.

Jeg har sett litt på følgende:

- Sennheiser HD 62 TV

- Sennheiser RS 130

- Razer Carcharias

Er det noen som har noen gode erfaringer eller forslag på et headset som kan passe for meg?

Takker for alle svar :thumbup:

Endret av thomaszito91
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Hvordan du kjøper nytt headset?

Nei, er vel bare til å gå inn i en butikk å se etter noe du liker. Finner du ett så er det bare å slenge det oppå disken for så å betale. Ganske enkelt egentlig.

Evt. kan du bestille over internett.

:thumbup:

Handlet meg forøvrig Beyerdynamics DT 770 Pro i går, og må si disse var svært behagelige og leverte et ypperlig lydbilde. Dessverre utenfor prisklassen din...

Lenke til kommentar

For å svare deg helt konkret på spørsmålet ditt, så kjøper man hodetelefoner ved å legge de til i en handlekurv, velge fraktalternativ og trykke på sjekk ut i en hvilken som helst nettbutikk.

Hvis du derimot tenkte på hvilke øretelefoner du skal kjøpe, så har jeg hørt at sennheiser HD 555 skal være ganske gode. Du får de til rundt 900kr eller $100 på ebay.

Endret av Arne
Lenke til kommentar
Skullcandy? De er jo litt fjortis, men de er utrolig gode! F.eks Skullcandy GI Digi Camo:-)

http://cdon.no/elektronikk/skullcandy_gi_d...ign=kelkooclick

utrolig gode? de spiller jo helt katastrofalt dårlig. philips headphonsa mine som jeg betalte en hundrings for på salg er på et helt annet nivå.

edit:Og det er ikke noe vits i å henvise til EN modell da det er samme elementene som sitter i alle, til og med i modellen under (de små)

(gjorde litt research fordi jenta mi ønska seg sånne forrige jul)

Endret av Daily-Drifter
Lenke til kommentar
Skullcandy? De er jo litt fjortis, men de er utrolig gode! F.eks Skullcandy GI Digi Camo:-)

http://cdon.no/elektronikk/skullcandy_gi_d...ign=kelkooclick

utrolig gode? de spiller jo helt katastrofalt dårlig. philips headphonsa mine som jeg betalte en hundrings for på salg er på et helt annet nivå.

edit:Og det er ikke noe vits i å henvise til EN modell da det er samme elementene som sitter i alle, til og med i modellen under (de små)

(gjorde litt research fordi jenta mi ønska seg sånne forrige jul)

hehe, den satt :p

Lenke til kommentar
For å svare deg helt konkret på spørsmålet ditt, så kjøper man hodetelefoner ved å legge de til i en handlekurv, velge fraktalternativ og trykke på sjekk ut i en hvilken som helst nettbutikk.

Hvis du derimot tenkte på hvilke øretelefoner du skal kjøpe, så har jeg hørt at sennheiser HD 555 skal være ganske gode. Du får de til rundt 900kr eller $100 på ebay.

Kjipt at jeg ikke så denne posten før nå, hvis ikke hadde jeg kjøpt disse http://www.amazon.com/Sennheiser-HD555-HD-...s/dp/B0001FTVDQ. Jeg må jo ha de på tg, så jeg ender vell opp med å kjøpe noe der...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...