thomaszito91 Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Hei! Jeg skal kjøpe meg et nytt headset til TG09, men veit ikke HVILKET Kriteriene er: - LUKKEDE "øreklokker" som dekker fysisk over hele øret - Bøyle over hodet - GOD Komfort - Maks 900 Kr (Microfon er ikke et must) Jeg har nå et par Sennheiser PC 131, men disse begynner å gnisse på ørekanten etter å ha hatt de på i en times tid(jeg har ikke spessielt store ører ). Derfor har jeg lyst på et par nye som greir å holde noe støy ute + at det er mulig å ha de på over lengere perioder, uten å få gnagsår på ørene. De skal brukes på pcen til spill, film og musikk. Derfor er vanlig 3,5mm mini-jack å foretrekke. Jeg har sett litt på følgende: - Sennheiser HD 62 TV - Sennheiser RS 130 - Razer Carcharias Er det noen som har noen gode erfaringer eller forslag på et headset som kan passe for meg? Takker for alle svar Endret 5. april 2009 av thomaszito91 Lenke til kommentar
Stubba Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Skullcandy? De er jo litt fjortis, men de er utrolig gode! F.eks Skullcandy GI Digi Camo:-) http://cdon.no/elektronikk/skullcandy_gi_d...ign=kelkooclick Lenke til kommentar
thomaszito91 Skrevet 22. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2009 Skullcandy? De er jo litt fjortis, men de er utrolig gode! F.eks Skullcandy GI Digi Camo:-)http://cdon.no/elektronikk/skullcandy_gi_d...ign=kelkooclick Synes de ble litt vell fjortis , er på jakt etter noe litt mer nøytralt. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Siden du skal ha de til TG, så burde du kjøpe et par som demper mye av lyden utenfra, ellers er ørene slakt etter kort tid. Lenke til kommentar
thomaszito91 Skrevet 22. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2009 Siden du skal ha de til TG, så burde du kjøpe et par som demper mye av lyden utenfra, ellers er ørene slakt etter kort tid. Riktig det... noen forslag til hvilket headset? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
grungewhore Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Beyerdynamic dt235 er kjekke, hvis du har relativt små ører burde de dekke dem, og de isolerer en god del støy utenifra. Lenke til kommentar
thomaszito91 Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 Beyerdynamic dt235 er kjekke, hvis du har relativt små ører burde de dekke dem, og de isolerer en god del støy utenifra. Hva er "små" ører? cm ? Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Hvordan du kjøper nytt headset? Nei, er vel bare til å gå inn i en butikk å se etter noe du liker. Finner du ett så er det bare å slenge det oppå disken for så å betale. Ganske enkelt egentlig. Evt. kan du bestille over internett. Lenke til kommentar
thomaszito91 Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 Hvordan du kjøper nytt headset? Nei, er vel bare til å gå inn i en butikk å se etter noe du liker. Finner du ett så er det bare å slenge det oppå disken for så å betale. Ganske enkelt egentlig. Evt. kan du bestille over internett. Lenke til kommentar
grungewhore Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Det heter dt231, ikke 235, min feil, jeg har store, utstikkende ører, og bruker jeg det i mer en 2-3 timer blir jeg sliten fordi det legger legger press rundt kanten av øret, men lyden og isolasjonen er flott Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Hvordan du kjøper nytt headset? Nei, er vel bare til å gå inn i en butikk å se etter noe du liker. Finner du ett så er det bare å slenge det oppå disken for så å betale. Ganske enkelt egentlig. Evt. kan du bestille over internett. Handlet meg forøvrig Beyerdynamics DT 770 Pro i går, og må si disse var svært behagelige og leverte et ypperlig lydbilde. Dessverre utenfor prisklassen din... Lenke til kommentar
Arne Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) For å svare deg helt konkret på spørsmålet ditt, så kjøper man hodetelefoner ved å legge de til i en handlekurv, velge fraktalternativ og trykke på sjekk ut i en hvilken som helst nettbutikk. Hvis du derimot tenkte på hvilke øretelefoner du skal kjøpe, så har jeg hørt at sennheiser HD 555 skal være ganske gode. Du får de til rundt 900kr eller $100 på ebay. Endret 3. april 2009 av Arne Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 ser at mic ikke er et must men et headset jeg syns demper en del og sitter godt på skallen over en lengere periode er Koss SB45. Disse har god lyd og sitter godt Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) Skullcandy? De er jo litt fjortis, men de er utrolig gode! F.eks Skullcandy GI Digi Camo:-)http://cdon.no/elektronikk/skullcandy_gi_d...ign=kelkooclick utrolig gode? de spiller jo helt katastrofalt dårlig. philips headphonsa mine som jeg betalte en hundrings for på salg er på et helt annet nivå. edit:Og det er ikke noe vits i å henvise til EN modell da det er samme elementene som sitter i alle, til og med i modellen under (de små) (gjorde litt research fordi jenta mi ønska seg sånne forrige jul) Endret 4. april 2009 av Daily-Drifter Lenke til kommentar
thomaszito91 Skrevet 5. april 2009 Forfatter Del Skrevet 5. april 2009 Skullcandy? De er jo litt fjortis, men de er utrolig gode! F.eks Skullcandy GI Digi Camo:-)http://cdon.no/elektronikk/skullcandy_gi_d...ign=kelkooclick utrolig gode? de spiller jo helt katastrofalt dårlig. philips headphonsa mine som jeg betalte en hundrings for på salg er på et helt annet nivå. edit:Og det er ikke noe vits i å henvise til EN modell da det er samme elementene som sitter i alle, til og med i modellen under (de små) (gjorde litt research fordi jenta mi ønska seg sånne forrige jul) hehe, den satt Lenke til kommentar
thomaszito91 Skrevet 5. april 2009 Forfatter Del Skrevet 5. april 2009 For å svare deg helt konkret på spørsmålet ditt, så kjøper man hodetelefoner ved å legge de til i en handlekurv, velge fraktalternativ og trykke på sjekk ut i en hvilken som helst nettbutikk. Hvis du derimot tenkte på hvilke øretelefoner du skal kjøpe, så har jeg hørt at sennheiser HD 555 skal være ganske gode. Du får de til rundt 900kr eller $100 på ebay. Kjipt at jeg ikke så denne posten før nå, hvis ikke hadde jeg kjøpt disse http://www.amazon.com/Sennheiser-HD555-HD-...s/dp/B0001FTVDQ. Jeg må jo ha de på tg, så jeg ender vell opp med å kjøpe noe der... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå