Øyjor'n Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Ved hytta vår har vi en ganske morsom port, som ser slik ut(se bilde). Når da Kaisa, Grand a noisen, sto litt i bakgrunnen fikk jeg denne ideen. Grunnen til at det står "Farlig katt" på porten er at tidigere eier hadde en katt som het "Psycho". Navnet beskrev katten til det ytterste. Lenke til kommentar
kjartana Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Synd skiltet ikke kom like over hunden. Nå så jeg det kun fordi posten het farlig katt og jeg lette etter katten Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 :!: Morsomt. Kanskje hunden hadde klikka om den hadde visst at den ble presenert som en katt. Jeg tenker litt på hvordan det ville sett ut om det var motsatt, altså at skiltet og porten var i fokus mens hagen og hunden var uklart? Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Noe slikt? Eneste er at hunden blir alt for uklar - etter min mening. Endret 23. mars 2009 av Oyjorn Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Ja, nesten noe slikt jeg tenkte på. Med samme utsnitt som det første bildet og en uklar svær hund, der man hadde trøbbel med å se at det var en hund men allikevel fikk følelsen av at det var et stort dyr. Men tror nok det bildet var bedre i tankene enn i virkligheten. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Det blir nok ganske ødelagt siden skiltet med "Farlig katt" ikke er skarpt i det hele tatt og det er vanskelig å se. Meget god idè skal du iallefall ha Lenke til kommentar
Carny Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg har vært innom tråden flere ganger. Teknisk er det ikke særlig bra i det hele tatt, men jeg la merke til teksten "Farlig Katt" med én gang, og uttrykket på hunden er litt kult i den sammenheng. Morsomt bilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå