Gå til innhold

BK: Helt Lost

Anbefalte innlegg

Hadde en liten foto-shoot med dama i går. På vei hjem dukket tilfeldigvis dette bildet opp.

Versjon 1.0:

post-176745-1237726598_thumb.jpg

Versjon 1.1:

post-176745-1237726548_thumb.jpg

På versjon 1.1 har jeg fjernet noe sand som lå midt i veien, bak beina hennes. Jeg vet også at det er en god del bevegelses uskarphet her, grunnet lukkerhastiget 1/40, håndholdt. Men jeg synes også det gjorde litt av bildet.

Jeg har sett på dette bilde i timesvis, uten å vite hvorfor. Det er noe spesielt ved det jeg liker.

Hjelp meg er dere snille:)

Øyjor'n

Endret av Oyjorn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Så dårlig tålmodighet da gett. Etter kanskje 6 timer kan du begynne å gnåle om at ikke noen kommenterer bildet ditt.

"drit stykt" er det ikke, men det gir ikke noe noe særlig mer enn at det virker som et snapshot som like så greit kunne ha vært tatt med mobilen. Modellen er så midtstilt som det går an. Hu ser ukomfortabel ut og bakgrunnen blir noe rotete.

Det blir desverre virkende litt for upersonlig på denne måten. Prøv å komm deg nærmere modellen, velg en roligere bakgrunn, samt lavere F/tall. Skumringen kan også hjelpe til med å skape bedre lys nå på våren som lyset er såpass "flatt".

Lenke til kommentar
Så dårlig tålmodighet da gett. Etter kanskje 6 timer kan du begynne å gnåle om at ikke noen kommenterer bildet ditt.

24 timer og 4 minutter er vel noe mer enn 6 timer ;)

"drit stykt" er det ikke, men det gir ikke noe noe særlig mer enn at det virker som et snapshot som like så greit kunne ha vært tatt med mobilen. Modellen er så midtstilt som det går an. Hu ser ukomfortabel ut og bakgrunnen blir noe rotete.

Det blir desverre virkende litt for upersonlig på denne måten. Prøv å komm deg nærmere modellen, velg en roligere bakgrunn, samt lavere F/tall. Skumringen kan også hjelpe til med å skape bedre lys nå på våren som lyset er såpass "flatt".

Relativt "hard" kritikk her, men jeg må si meg enig. Jeg fant ikke noe fornuftig å si selv, desverre.

Tom

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Wups :blush:

Men selv om kritikken kan virke relativt hard, så ta den med deg videre og tenk over hva som kommer til og har blitt kommentert neste gang du skal ta bilder ;)

Lenke til kommentar

Wups :blush:

Men selv om kritikken kan virke relativt hard, så ta den med deg videre og tenk over hva som kommer til og har blitt kommentert neste gang du skal ta bilder ;)

Stemmer :) Derfor vi har BK, er det ikke?

Tusen takk for kommentarer!

Øyjor'n

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...