Gå til innhold

[Løst]Tibake Medling på Beta Siden Min!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mye bedre. Men det kan godt være en slags indikasjon på at du holder over en link i form av en strek under eller noe annet. Evt en annen farge når du holder over et menyvalg.

 

Eller, nei. kanskje ikke? Ble brått usikker. Har ikke det på min egen side heller.

Lenke til kommentar

Bra du fant fram til riktig katogori til slutt. ;)

 

Siden ble 1000 ganger bedre slik ja, ble *kvalm* av de hoppende og forstyrrende linkene =P

 

Tips 1)

Ikke skriv mail`en din slik som du gjør på hjemmesiden, da blir den fanget opp av boter og du fær 78943687365 mer spam i innboksen din.

Skriv heller feks: risorgamer "snabelkrøll" gmail Doot com, eller risorgamer krøllalfa gmail "punktum" com. Velg selv.

 

Tips2)

Teksten som bever seg på "kontakt meg", ingen liker det.

 

Tips3)

Lik skrift og størrelse på alle overskrifter på alle sider.

 

Tips4)

Siden viser greit i Firefox også, men prøv uansett og få siden til å vise like bra i IE og Firefox, jeg tipper det er kun 1-20% av forumbrukere og Lan spillere som bruker IE.

 

Ser du bryter så og si alle regler innen dagens HTML standere og slikt, men du er ung og i lære prosessen. Vi skal hjelpe deg med denne siden. Prøv gjerne på ditt neste hjemmesideprosjekt og lær koding, det er ikke så vanskelig og du får mye hjelp her og det finnes 100 vis av gode sider på nettet du kan lære av.

 

Hva slags program er det du bruker til webside redigeringen?

 

Lykke til med siden :)

Lenke til kommentar
Bra du fant fram til riktig katogori til slutt. ;)

 

Siden ble 1000 ganger bedre slik ja, ble *kvalm* av de hoppende og forstyrrende linkene =P

 

Tips 1)

Ikke skriv mail`en din slik som du gjør på hjemmesiden, da blir den fanget opp av boter og du fær 78943687365 mer spam i innboksen din.

Skriv heller feks: risorgamer "snabelkrøll" gmail Doot com, eller risorgamer krøllalfa gmail "punktum" com. Velg selv.

 

Tips2)

Teksten som bever seg på "kontakt meg", ingen liker det.

 

Tips3)

Lik skrift og størrelse på alle overskrifter på alle sider.

 

Tips4)

Siden viser greit i Firefox også, men prøv uansett og få siden til å vise like bra i IE og Firefox, jeg tipper det er kun 1-20% av forumbrukere og Lan spillere som bruker IE.

 

Ser du bryter så og si alle regler innen dagens HTML standere og slikt, men du er ung og i lære prosessen. Vi skal hjelpe deg med denne siden. Prøv gjerne på ditt neste hjemmesideprosjekt og lær koding, det er ikke så vanskelig og du får mye hjelp her og det finnes 100 vis av gode sider på nettet du kan lære av.

 

Hva slags program er det du bruker til webside redigeringen?

 

Lykke til med siden :)

 

Frontpage

 

 

Bra du fant fram til riktig katogori til slutt. ;)

 

Siden ble 1000 ganger bedre slik ja, ble *kvalm* av de hoppende og forstyrrende linkene =P

 

Tips 1)

Ikke skriv mail`en din slik som du gjør på hjemmesiden, da blir den fanget opp av boter og du fær 78943687365 mer spam i innboksen din.

Skriv heller feks: risorgamer "snabelkrøll" gmail Doot com, eller risorgamer krøllalfa gmail "punktum" com. Velg selv.

 

Tips2)

Teksten som bever seg på "kontakt meg", ingen liker det.

 

Tips3)

Lik skrift og størrelse på alle overskrifter på alle sider.

 

Tips4)

Siden viser greit i Firefox også, men prøv uansett og få siden til å vise like bra i IE og Firefox, jeg tipper det er kun 1-20% av forumbrukere og Lan spillere som bruker IE.

 

Ser du bryter så og si alle regler innen dagens HTML standere og slikt, men du er ung og i lære prosessen. Vi skal hjelpe deg med denne siden. Prøv gjerne på ditt neste hjemmesideprosjekt og lær koding, det er ikke så vanskelig og du får mye hjelp her og det finnes 100 vis av gode sider på nettet du kan lære av.

 

Hva slags program er det du bruker til webside redigeringen?

 

Lykke til med siden :)

 

Frontpage

jo, jeg bruker FireFox også =P

Lenke til kommentar

Frontpage forklarer jo mye. Veldig enig i en del av det laurell skriver. Særlig det med teksten som beveger seg. Jeg trykket meg ikke inn dit før nå, så så den ikke med en gang. Jeg lager utelukkende nettsider som fungerer fint i Firefox, Opera, Safari, Shiira o.l. IE kan dra sin kos. Hender jeg legger inn en IE-hack for å få IE til å vise siden rett, men sjelden..

Lenke til kommentar
Frontpage forklarer jo mye. Veldig enig i en del av det laurell skriver. Særlig det med teksten som beveger seg. Jeg trykket meg ikke inn dit før nå, så så den ikke med en gang. Jeg lager utelukkende nettsider som fungerer fint i Firefox, Opera, Safari, Shiira o.l. IE kan dra sin kos. Hender jeg legger inn en IE-hack for å få IE til å vise siden rett, men sjelden..

 

Ok, Men Hva er Feil Med Frontpage, syntes det virker ypperlig!

Lenke til kommentar
Frontpage går for å være håpløst når det kommer til websider. Dreamweaver er bedre, skjønt jeg sverger til å kode alt fra bunnen av selv.

 

ok, men jeg tror jeg bare holder meg til frontpage, for nå.

 

har fikse det med 5px fra Kantene, allt innholde er 3pkt. og de små Overskriftene er 2pkt.

 

også det Med E-mailen og det med den Teksten.

 

btw, går det seint og laste bilder på Screenshots? syntes det gikk lyn raskt her.

Endret av mopy_
Lenke til kommentar
Mye bedre med en gang. Frontpage fungerer forsåvidt greit, men det finnes så utrolig mye bedre. Men siden begynner å bli veldig bra nå.

 

takk for det, skal fly litt rundt i byen i morgen og få tak i en potensiell sponsor så jeg kan få flere ressurser, bare og si at jeg tar med meg en banner eller no stickers på Lanet med logon til Pv. Persoen/Bedriften så er de happy ;)

 

EDIT: Jeg liker sidens Simpel Het, enkel og oversiktlig.

Endret av mopy_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...