ticsyboy Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Hei! jeg har en ups som har bare samme utak som til psu pluggen på pc, jeg vil kunne koble den til stikkontakt. Finnest det noen overganger til stikkontakt fra den pluggen til psu? Å hva heter egentlig den pluggen på psu? xd MVH: Nicolas Lenke til kommentar
MSg Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Eurokabel, er det ikke? Endret 22. mars 2009 av MSg Lenke til kommentar
ticsyboy Skrevet 22. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2009 Eurokabel, er det ikke? jo:D men den skal til stikkontakt Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Du skal koble utgangen på en UPS mot en stikkontakt? Høres ut som om du har et smell i vente. Håper du tenker å koble stikk -> UPS -> utstyr. Og da trenger du en vanlig plug -> Hun eks. Og han -> Stikk eller han -> hun for utstyret. eks og han til stikk finner jeg ikke, men det ser ut som en skjøtelednig, men har en IEC C14 plugg (Samme som du har på strømforsyningen) i stedet for et vanlig støpsel. Lenke til kommentar
ticsyboy Skrevet 22. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2009 Du skal koble utgangen på en UPS mot en stikkontakt? Høres ut som om du har et smell i vente. Håper du tenker å koble stikk -> UPS -> utstyr. Og da trenger du en vanlig plug -> Hun eks. Og han -> Stikk eller han -> hun for utstyret. eks og han til stikk finner jeg ikke, men det ser ut som en skjøtelednig, men har en IEC C14 plugg (Samme som du har på strømforsyningen) i stedet for et vanlig støpsel. Den er løst, jeg bare lagde den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå