UrgeLoL Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Sony - HW company. Den ene personen som skulle ta seg av sw til ps3 var sikkert mye sykemeldt. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 hehe...ja SW er ikkje sony sin sterkeste side.. Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) HOME XI Noe som har testet dette? Kom nettopp. Liker Alternate Reality Games, så kommer uten tvil til å følge med på dette. De første gåtene var temmelig enkle, så disse kommer forhåpentligvis til å bli vanskeligere etterhvert. (Men utrolig nok er det mange som spør etter svarene tross dette) Spillet vil oppdateres med nye puzzles og gjøremål hver dag fremover, så dette kan absolutt være noe som får flere folk til å logge på Home jevnlig. Endret 24. mars 2009 av XDamage Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 Som Krosjefen nevner litt lenger opp er ikke Sony de beste SW-utviklerne, men det virker som om de er på vei fremover. En av sakene når det gjelder firmware er å redusere ram-bruken, sånn at spill kjører bedre. Men nok om det, dette XI-greiene virker jo artig, kanskje jeg må inn å gi det en test. Ellers så er det lov å håpe at det kommer en del spennende på GDC nå, vi får se Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Noen som kommer videre etter å ha fullført det første "oppdraget" fra Stapler? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Home har eg ikkje rørt, og tviler på at eg kommer til go gjøre det virker jalla for mindel. Endret 24. mars 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Home synes jeg egentlig er helt grei å loke rundt i når COD5 er for tørt å ta opp. Til vanlig derimot pleier jeg ikke å være der mye, men en gang i blant er greit. Som regel etter en hard økt COD. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Er enig i at Home skuffer stort. Prøvde den nye RE5 delen her ein dag, var ingenting der jo. For å komme inn i den innerste delen eller for å spele på arcade maskina måtte du ha RE5. Her synest eg dei går glipp av ein mulighet for å reklamere for RE5. Kan ikkje seie at RE5 området på Home gav meg lyst til å kjøpe spelet. Home burde vært gratis, om alt var gratis ville fleire ha brukt home og reklame effekta hadde blitt større. Sjølv om klær ikkje er kjeme dyre så koster det fortsatt mindre for eit feriehus en det kostar for eit heilt antrekk. Dette gjer at alle avatarane går kledd likt, noke som igjen fører til at Home virkar endå kjedeligare. Home burde blitt åpna opp for brukar generert innhold, då hadde folk brukt tid på å tilpasse designet på både leiligheit og avatar. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Klærne i HOME og landstedet er jo også latterlig dyre. Hvor vanskelig er det å tjene litt penger på virtuelle tjenester og ikke flå oss for at vi bruker tjenestene deres? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå