Selvin Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Er playstation Home i ferd med å havne i søpla? Konsptet er flott, og tanken er veldig god, men det nytter jo ikke når det nesten ikke er noe der. Det er så og si tomt. Etter min mening burde Sony bare skrinlegge hele konspetet, og heller fokusere på de andre tjenestene de leverer. Etter at jeg fikk PS3en har jeg sikkert åpnet Home to ganger, max. 30 minutter logget på, noe som ikke akkurat er skrytbart. Alt dette de lovet med 3D trophies og andre godsaker, har vi ikke hørt om på lenge, og jeg tviler seriøst på om det faktisk i det hele tatt kommer. Hva mener folka? Endret 22. mars 2009 av Selvin Lenke til kommentar
MSg Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Jeg har faktisk aldri vært inne der noen gang. Tåpelig opplegg. Foretrekker Xbox 360n på alle måter (eneste er at PS3 har bluray..) Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Jeg synes selv at konseptet var bra, alt vi fikk se virket flott, men når det er så tomt og kjedelig, så gidder jeg ikke loke der inne. At Sony lanserer det som en beta bare for å ha en unnskyldning er ille nok. La Home være slik det er nå, så om noen har lyst å være "sosiale" kan dem det, men ikke prioriter det foran andre tjenester. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Det jeg begynte å tenke på når jeg prøvde Home var hvor kult det ville vært om Home var selve OSet på konsollen. Film, spill ol på tven, er du online går du ut døra for å finne folk å spille med, eller du kan ringe folk i spillet el. Det hadde vært stilig. Warhawk-støtten til Home fungerer perfekt da, de bør ta dette videre til flere spill. Men enda viktigere, chat og gameinv i XMB, da er mye gjort. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Var morsomt i begynnelsen, invitere kompiser til huset sitt, osv. Men til slutt, kom nesten aldri noe nytt, klær kostet ekte penger. Jeg gav opp. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 22. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Det virker nesten ikke som de i det hele tatt fokuserer på det, og da er det etter min mening bare noe å droppe. De har nok av andre ting å kosentrere seg om, og å bruke penger på, så heller gjør det. Endret 22. mars 2009 av Selvin Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Så lenge det ikke kommer i veien for meg, bryr jeg meg ikke. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 er no nytt, resident evil place. Homer nå, skaffa batman drakt osv. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Dei kunne brukt pengane på å få attende ps2 bakoverkompabilitet, kjøpe opp ekslusiver, sputte inn meir peng i HW avdelingen så dei finn måtar å få ned prisen raskere. ps3 er all for dyr!! Home er eit tapsprosjekt..i mine auge.. Endret 22. mars 2009 av _KroSjefen_ Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Nå som jeg først har en PS3 driter jeg hva det kosta å skaffe den.. Synes online-delen er for dårlig, for vanskelig å kommunisere ingame, derfor synes jeg pengene burde gå til software-folka sammen med online-avdelingen, og ikke Home. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Dei kunne brukt pengane på å få attende ps2 bakoverkompabilitet, kjøpe opp ekslusiver, sputte inn meir peng i HW avdelingen så dei finn måtar å få ned prisen raskere. ps3 er all for dyr!! Home er eit tapsprosjekt..i mine auge.. Å, du milde. Jeg har også egentlig brukt Home bare noen få ganger, men det er et sosialt nettsamfunn med ekstreme muligheter. Så, hvem vet, kan hende de kommer med noe som gjør at "alle" må bruke Home etterhvert. Men at klær koster penger er idiotisk. Skulle heller ha kostet trofeer. Da hadde det plutselig vært en fornuftig grunn til all horingen. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Sant nok, men Sony har tenkt å gjøre seg penger på Home. Og summene er jo ganske mikroskopiske, men likevel... det er tross alt virtuelle klær. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Har brukt home to - tre ganger selv, og er ikke akkurat imponert. Er jo tomt. Men det funker greit til en runde sjakk eller billiard da. Forresten hvordan får man tilgang til sommerhuset man fikk gratis? Jeg har i hvertfall ikke funnet det. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Sjakken var grei, da, men biljard'en var mye vanskeligere enn i det virkelige liv. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 siden det var ekstreme problemer i betaen har jeg ikke vært der siden. sutta jo rompe da, uten tastatur er det umulig Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Har vært veldig stille rundt Home siden det ble lansert. Virker ikke som noen særlig suksess nei. Har prøvd det en gang og aldri siden. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Home spaces som dette er det som skal til for å få folk til å benytte det mer. Og hvem vil ikke ha en slik Wesker statue som bevis på at du har klart RE5 på professional! Kanskje på stue bordet eller i klubbhuset Endret 23. mars 2009 av UrgeLoL Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Eg tar crossgame invites/private chat/party chat framfor ein wesker statue any day.. (ikkje meiningen å vera kranglete Urge, men eg ser ikkje poenget med home dessverre, kansje det er alderen som har innhenta meg) Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Eg tar crossgame invites/private chat/party chat framfor ein wesker statue any day.. (ikkje meiningen å vera kranglete Urge, men eg ser ikkje poenget med home dessverre, kansje det er alderen som har innhenta meg) Nå har det heller aldri vært snakk om enten eller, og det vet du sikkert like godt som meg. Bare synd sony har vært utrolig kortsynt at de ikke hadde rammene på dette klart når ps3 ble lansert. Cross gamechat coming to ps3 Og om en konsoll hadde bare vært designet for meg eller deg så hadde den ikke solgt veldig mye, og det hadde ikke blitt laget spill til den HOME XI Noe som har testet dette? Kom nettopp. Endret 23. mars 2009 av UrgeLoL Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Sant det du seier Urge, men eg synes det er litt gale at elementære funksjoner som har eksistert på x360 sia 2005 enda ikkje har klart å teke vegen over på PSN, Det er nå 2 år sidan ps3 blei lansert her i europa, (idag faktisk) og Sony har enda ikkje laga eit rammeverk. Det er sant at ting tar tid og at MS tross alt hadde den første xboxen til å bygge opp xbox live på, men det er likavel litt irriterande att PSN ikkje holder mål etter så lang tid, sjøl om Sony har gjort masse i riktig retning sjølsagt. ingame xmb foreksempel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå