mopy_ Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Hei! Jeg er johnny, Jeg driver med Gaming, og har vurdert og starte an Lan Klan i Byen. Har SOtte oppe en Beta av Hjemme siden, skal Skaffe meg .no Domene og Norsk Hosting etter hvert, men som sakt så er dette bare en Beta. SÅ jeg Ber dere om og Kikke Litt på siden og gi meg noen tilbake meldingen på hav som kunne hvert bedre og hva som er perfekt (jeg Anbefaler at dere bruker Internet explorer, Helst Den Nyeste) og ja, Ikke Heng dere opp i Skrve feil osv, Det tar jeg seinere risorgamer.awardspace.com Endret 22. mars 2009 av mopy_ Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Feilpostet. Anyways, fjern den irriterende lyden hver gang man går til index sida. Lenke til kommentar
mopy_ Skrevet 22. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Feilpostet. Anyways, fjern den irriterende lyden hver gang man går til index sida. Okey,Har Fjernet den nå, Jeg Prøve de og finde en Passene Kategori, jeg syntes denne passet best Endret 22. mars 2009 av mopy_ Lenke til kommentar
laurell Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Vi har jo "Websidekritikk" Tror ikke den passer best her bare fordi du mener det =P Lenke til kommentar
mopy_ Skrevet 22. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2009 omg, jeg så Ikke den, og dessuten Hvorfor en folk så Vrange? Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Siden ser grei ut den, men du har lit koding å rydde opp i W3C Markup Validation Service Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå