mmm320 Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Har en Sunwave src 3000 som har fått sølt brus over seg. Touchen har derfor sluttet å virke over alt bortsett fra den nederste rekken. Noen som har noen tips til hvordan jeg kan få fjernet det som har samlet seg opp melleom glasset og touchen? Endret 22. mars 2009 av jorgen_re Lenke til kommentar
kjartana Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Har en Sunwave src 3000 som har fått sølt brus over seg. Touchen har derfor sluttet å virke over alt bortsett fra den nederste rekken. Noen som har noen tips til hvordan jeg kan få fjernet det som har samlet seg opp melleom glasset og touchen? Har du prøvd å legge det i et bad av destillert vann? Bytt gjerne ut vannet flere ganger underveis før du starter tørkeprosessen. Hjalp meg da jeg hadde cola i bærbar PC. Lenke til kommentar
mmm320 Skrevet 22. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2009 skal gi det er forsøk Hvor lenge bør den ligge i vannet, og hvor lenge bør jeg vente før jeg tester det igjen? Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Du må skille platene og skylle i rent varmt vann. Her er det viktig å være renslig. Om det er mulig å dette til å fungere igjen? Vanskelig å si. Kanskje hvis du er veldig forsiktig. Lenke til kommentar
mmm320 Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 men platene er jo limt fast til hverandre. Vil ikke innholdet gå istykker når jeg tar det fra hverandre, og hvordan skal jeg få det like perfekt tilbake igjen? Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Psttt.... det ser ut til at den er på tilbud, så hvis du ikke får det til, så kan du kanskje kjøpe ny ;-) http://www.hifiklubben.no/produkter/tilbeh...ntroll_sort.htm Lenke til kommentar
DarkZhade Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 er ikke noen av disse som passer da? http://www.dealextreme.com/search.dx/searc...0touch%20screen xD Lenke til kommentar
mmm320 Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2009 nei.Kan ikke sette hvilken som helst touch. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå