Frostshock Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 hei sitter å skal lage en slags arbeidsplan. har turnus og hadde vært fint å lage en dato oversikt i exel. Noen som vet hvordan man skal automatisk legge inn alle datoene i en kollone nedover? orker ikke å skrive inn alle datoene i år:) bruker office 2007. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Er bare å skrive den første datoen i øveste celle og ta tak i hjørnet å dra nedover Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Om du velger dato oppe i menyen (der man kan velge valuta, prosent osv.), og skriv inn 1.1.2009 f.eks. i første ruten. Deretter drar du fra nede i høyre hjørnet (peker blir en +) og nedover, så får du datoene automatisk. Edit: A bit too late Endret 22. mars 2009 av Eksentron Lenke til kommentar
Frostshock Skrevet 22. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2009 Er bare å skrive den første datoen i øveste celle og ta tak i hjørnet å dra nedover Der ja:p skjønte det var noe enkelt... satt har å følte at det var noe jeg ikke helt husket. takker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå