Kriff Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Nå er jeg på dag tre i min skamløse dypdykking i Nokia 5800 sine muligheter, og jeg blir mer og mer flabbergasted. Det siste programmet jeg har oppdaget, er Joikuspot, som lar meg kople Macen min til telefonen, og bruke denne som et trådløst aksesspunkt. Det funker aldeles utmerket så langt, men drawbacken er at det koster penger. ca. 174 kroner, for å være nøyaktig. Dermed er jeg på utkikk etter en freewareversjon av dette geniale programmet, som garantert kommer til å gjøre dager på spillejobber rundt i landet langt mindre kjedelige. Det trenger faktisk ikke være nødvendig med trådløst program, da jeg kunne vært godt fornøyd med et kablet alternativ. Hiv ut forslag! Lenke til kommentar
Kriff Skrevet 22. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2009 God tanke, men jeg skulle veldig gjerne hatt POP-tilgang og andre ting utover HTTP(S). Men hvis jeg ikke finner noe bedre alternativ, blir jeg nok å havne på det :-) Lenke til kommentar
genser Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Altså, er det slik å forstå at du vil ha nettilgang på Mac'en via mobilen? Isåfall, http://europe.nokia.com/A4516030 Funker med blåtann og kabel. Forklar nærmere om jeg har misforstått Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå