hamiso Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Driv og installerer eit nytt 7.1 surroundsystem. Har frå før nokre eldre høgtalarar frå eit 5.1 anlegg, som eg tenkte å ha gjenbruk av. Dette er blant anna to golvståande, tidlegare fronthøgtalarar, (som er erstatta av nokre nye og større.) Desse tenkte eg å plassera lenger bak. I tillegg har eg to, små, tidlegare bakhøgtalarar, ca størrelse 25 x 15 cm, til å henga på veggen. Men kor er det best å plassera desse? Er det best å plassera dei minste høgtalarane på sida, eller lengst bak? Eller bør dei minste erstattast av større for å få til ein betre balanse? Lenke til kommentar
Paddo Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Driv og installerer eit nytt 7.1 surroundsystem.Har frå før nokre eldre høgtalarar frå eit 5.1 anlegg, som eg tenkte å ha gjenbruk av. Dette er blant anna to golvståande, tidlegare fronthøgtalarar, (som er erstatta av nokre nye og større.) Desse tenkte eg å plassera lenger bak. I tillegg har eg to, små, tidlegare bakhøgtalarar, ca størrelse 25 x 15 cm, til å henga på veggen. Men kor er det best å plassera desse? Er det best å plassera dei minste høgtalarane på sida, eller lengst bak? Eller bør dei minste erstattast av større for å få til ein betre balanse? Hei. eg ville brukt dei minste høgtalarane til sida og brukt dei eldre frontane heilt bak, har prøvd dette sjølv og da funkar veldig godt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Jeg bruker de minste høyttalerne som sidehøyttalere og er fornøyd med dette. YPAO kommer også godt med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå