Gå til innhold

[Løst]Nytt headset til musikk/film (maks 1000kr)

Anbefalte innlegg

Har hatt et Koss Porta Pro i ca et halvt år, men ledningen på den ene siden er litt løs, så det kommer bare lyd fra en side. Derfor vil jeg kjøpe et nytt (Bedre om mulig) headset for å høre på musikk/se på film o.l.

Har sett litt på disse

Noen som har erfaringer med de? Synes prisen var grei, og lurer på om det er noen vesentlig forskjell mellom disse og Koss Porta Pro. Har også sett litt på Beyerdynamics DT770 Pro, men synes det er litt vel drøyt å betale nesten 2000kr for et headset.

Endret av Hcw87
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det som er, er at koss Porta Pro er ett " åpent " headsett, mens det du linka er ett " Lukket " headsett Selv synes jeg at åpne headsett er mye bedre en lukkede fordi det dekker ikke hele øret og jeg syns det er er mye mer behagelig...

Hadde Skullcandy før, syns de tok alt for stor plass uansett hva jeg skulle så solgte dem og kjøpe meg nye Koss Porta Pro som jeg faktisk syns er bedre en noe annet!

Lenke til kommentar
Som regel vil du få mer ut av bassen på ett lukket enn ett åpent, men du bryr deg ikke om det er stort og tar mye plass?

Selv er det omtrent 90% av grunnen til at jeg bruker Porta Pro!

Nei, det bryr jeg meg lite om. Skal jo ikke gå rundt med det på byen, skal bruke det hjemme til musikk/film på laptop o.l.

Lenke til kommentar

De du har funnet er vel det beste du får tak i for under 1000kr da, men hvis du skulle valgt det BESTE er det kanskje Sennheiser HD650, koster ALT for mye da :(

Men de du har funnet er gode de også :)

Skal sjekke ut litt mer, okei?

Lenke til kommentar
De du har funnet er vel det beste du får tak i for under 1000kr da, men hvis du skulle valgt det BESTE er det kanskje Sennheiser HD650, koster ALT for mye da :(

Men de du har funnet er gode de også :)

Skal sjekke ut litt mer, okei?

Det eneste jeg vil vite er om det er noen vesentlig ''upgrade'' fra Koss Porta Pro. Om det er det, så bestiller jeg med en gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...