Gå til innhold

Vurdering av komponenter til Gamer- og Redigerings-PC!

Anbefalte innlegg

Hei!

Har fått i oppdrag av ein ven at eg skal byggje han ein stasjonær datamaskin som han kan bruke til formåla han har: gaming og videoredigering. Han vil at datamaskina skal vare lenge, og kunne gjere det meste. Klokking er kanskje noko vi prøvar oss på, just so you know. ;)

Foreløpig har eg sat opp eit oppsett eg tenkjar vil virke, men eg har nokon spørsmål.

Her er oppsettet.

Budsjettet er 15k.

Kva synast dykk? Er i7 vegen å gå for disse oppgåva?

I og med at det er eit par tusen igjen av budsjettet, kanskje ein SSD for OS og favorittprogrammer ville vore lurt å kjøpe? Kva for ein SSD? Eg høyrar dei fleste billige ikkje er noko særleg...

Kan ein køyre SSD og vanleg HDD (Spinpoint F1) i Raid0-oppsett?

Eg har valt HD 4870 X2 over GTX295 fordi Amentio ikkje har nokon GTX295 inne på lager for tida.

Er det hardware forskjellar på dissa korta, eller er det berre betre optimalisering hos nVidia? Både óg, kanskje?

Eg vurderte P6T Deluxe fyst (ikkje 'berre' P6T), er det nokon vesentlige forskjellar mellom dissa hovudkorta?

Eg har ikkje lagt til PSU, nokon tips til ein eg kan velje som er på lager hos Amentio? Evt. kor kraftig han bør vere?

Takkar for svar!

Endret av JarlG
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

minne passer ikke til Hovedkorte. du trenger DDR3 minne og du har valgt DDR.

4870 X2 og GTX295 er egentlig jevne konkurenter. GTX295 er lite hakk forann 4870x2. men det er lommeboka som bestemmer.

P6T Deluxe og P6T. forskjellen er vell egentlig at Deluxe er bedre til Overclocking hvis du skal holde på med det. elelrs vil du egentlig ikke merke noe forskjell

Lenke til kommentar

Takk for svar!

Hmm. Står "Type: DDR3" inne på 'Overblikk' over minnet. :/ Sikker på at det ikkje er DDR3?

Hvis pcen skal vare en stund og du kanskje skal sette inn et ekstra skjermkort ville jeg nok valgt 1000w, men egentlig så holder det vel med 650w (?) hvis du ikke skal overklokke

Trur eg kjem til å gå for 1000w, da!

Tusen takk! :D

Fleire innspel tas imot med takk!

Lenke til kommentar

Tror nok at du har sett feil. Det er DDR3-minne. Er godt gjort å få tak i et 6GB-kit med DDR-minne.

Trådstarter: Du kunne jo også satset på AMD Phenom II, da sparer du noen kroner, og det skal yte bra nok for PC-ens bruk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...