Cucum(r) Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Går det fint å ha en tappekran inni pcen? I såfall hvordan? jeg har en 12v kompressor liggende... Går den ann å bruke? Hva mer trenger jeg?.. Har ett gammelt kabinett liggende... hadde en ide om å sette vanntanken der. 8) Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 dæven.. bygd en diger vanntank i et kabinett så den fylte hele kabinettet Hadde vært konge, men ikke så veldig LAN vennlig da Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Alt går ann..men du mente vel ikke inne i pc`n?! :o Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Hehe ser for meg. vanntank i plexi med tappekran og cola i tanken namm namm Lenke til kommentar
Cyrus86 Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Må ta en homer: Ahhh! Coke *sikle* Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Du må drikke opp på noen timer da.. Eller så dør colaen. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Ikke noe vits med BBcode i topic, ettersom det ikke fungerer på noen måte. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Litt offtopic, men det er nok tøft med en kran ja En voksen jeg kjenner litt har en båt, og under i et lite "hanskerom" i båten hans, har han en kran, og der kan han trykke på enknapp, så kommer de 96 ut Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Litt offtopic, men det er nok tøft med en kran ja En voksen jeg kjenner litt har en båt, og under i et lite "hanskerom" i båten hans, har han en kran, og der kan han trykke på enknapp, så kommer de 96 ut Lenke til kommentar
gixer Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Må ta en homer: Ahhh! Coke *sikle* Ehm.. Trur han heller sier: " ahhh.. duff!!" Men så er det jo ingen dårlig idé heller å ha en eller annen form for ølkran med øl som kommer fra en peltierkjølt tønne eller.no Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Litt offtopic, men det er nok tøft med en kran ja En voksen jeg kjenner litt har en båt, og under i et lite "hanskerom" i båten hans, har han en kran, og der kan han trykke på enknapp, så kommer de 96 ut jævlig bra Lenke til kommentar
zyp Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Hva er varmeledningsevnen i brus og øl? kan jo kjøre det i anlegget, så kan man tappe litt av tanken når man er tørst, og så fylle på mer senere lage et rom under floppy'en inn der man setter koppen så trykker man en tast for å fylle Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 trur den colaen ville smakt piss etter kun en runde i kjølinga Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Man kan jo sette en tank i to sånne 5,14" greier, og så ha et hull i toppen av kabinettet med en stor skurkork hvor man kan fylle på. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Ville nok sett ganske proft ut det ja. tanken måtte selvsagt vært plexi med lys i Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 ...og hvis det er kullsyre, vil den gå til h****te i pumpa, og du vil enten få ett sinnsvakt overtrykk i systemet, som tilsvarer lekkasje, eller du må "ventilere" det slik at den overflødige lufta går ut, og da vil drikken smake drit. Lenke til kommentar
ExcuZ Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 husker i gode gamle dager, da du kunne laste ned en gratis kopp holder?-- hva med å sette tappe kranen inn over en cd rom, så har du både tappe kran og kopp holder, om du skulle bli litt ustød av all tappingen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå