Gå til innhold

HJELP!!!!!

Anbefalte innlegg

Håper at noe kan hjelp meg!

Har fått følgende problem!

Hadde med meg harddisken på tur her for leden, og hadde den installert i en annen maskin. Brukte den der, og alt var fint. Denne maskinen er helt lik, bortsett fra at det har et annet isdn-modem.

Når jeg så kom tilbake til meg selv, og skulle installere mitt gamle modem, fikk jeg problemer med å fjerne noen drivere som jeg hadde lagt inn, dette fra hardware-profile. Ble så frustert av dette, at jeg bestemt meg for å installere xp på nytt over den gamle. Dette fikk bra, helt til jeg skulle starte opp den siste gangen. Da fikk jeg en blå skjerm, som sa at windows hadde stoppet oppstarten, vennligst fjern den siste hardware du har installert, kjør virus-scan, etc.

Jeg hadde jo ikke installert noe nytt.

Vel, har nå installert xp på en gammel harddisk, og har den nye som slave, men følgende skjer da:

Den gamle harddisken, som jeg opprinnelig hadde i to partisjoner, viser seg nå i tre, hvor av C og H er helt like.Den nye harddisken som er på 120gb, vises bare som en tom harddisk på 13,6gb.

Har noen peiling på hva dette skyldes?

Finnes det noe program som gir meg anledning til å hente ut noe av det som ligger på denne, før jeg evt formaterer den?

Mvh

Bjørn

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...