Morten-Chan Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Ordets begynnelse deler seks på tre, så kommer en T, men ikke nok med det - siste del av bokstaver fem, er halvparten av en klem! Få låst denne da =D Lenke til kommentar
Morten-Chan Skrevet 22. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Opps, ser at jeg har skreve en feil på innlegets navn, noe galt med p min så den er treg Men jeg og begynner å tro det er TOTEM, men tror det er litt lureri i det, men få se om noen andre sier noe annet Endret 22. mars 2009 av blackader Lenke til kommentar
Morten-Chan Skrevet 22. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2009 Ja, er det noen som vet noe, eller tror alle det samme? Lenke til kommentar
noob11 Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 oki, du kan jo 'brute force' den da. Det er 5 bokstaver i ordet. De to første bokstavene er noe som deler 6 slik at det blir 3. Så vidt jeg vet er det bare to som gjør det. Bokstav 3 er T. Bokstav 4 og 5 er en kombinasjon av KLEM. Da har vi følgende kombinasjoner: totkl totke totkm totlk totle totlm totek totel totem totmk totml totme eneste ordet i den rekken jeg kjenner igjen er totem. Lenke til kommentar
Morten-Chan Skrevet 22. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2009 Ok Takk da =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå