Intel94 Skrevet 22. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2009 Hei. Ein kompis av meg tok piercing i øyebrynet for 2-3 mnd sida(ring) og har plan om å skifte til bøyd barbell no siden såret er grodd og er heilt fint. Men kva lengde, tykkelse, tyngde osv. burde han bruke? Håper på kjapt og godt svar Lenke til kommentar
MSg Skrevet 22. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2009 Ville kanskje valgt en som er tilnærmet lik den han har nå i lengde, tykkelse o.l.? Du kan høre her også.. Lenke til kommentar
sandydandy Skrevet 22. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2009 Den kan nok sannsynligvis være kortere enn den han fikk hos pierceren, ettersom den er litt lang for å tillate hevelse. Tykkelsen bør nok være den samme. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 22. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2009 Sant nok. Jeg har ekstremt lange i ørekanten nå, grunnet hevelse. Skal skifte tilbake til de korte jeg fikk først når det er grodd mer. Lenke til kommentar
Intel94 Skrevet 22. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. mars 2009 Som sakt så har han ein RING, ikkje eit barbell fra før av. Er så lurte på ka lengde man vanligvis bruker i øyebrynet etter det er grodd? hadde han hatt barbell fra før av hadde det ikkje vert noko problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå