Addan Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Personlig blir jeg oppfattet som en snusende/røykende inkompetent, tilbakestående slask, som liker jenter, men ikke får noen. Hva med deg? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Noen som har kapret en konto, eller? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Jeg oppfattes som en prippen, kranglete, vrang, bedreviter med en overaktiv moralsk pekefinger. Jeg spurte en gang venninna mi om hun kjente noen som overhode kunne minne om meg, og den eneste hun kunne nevne var lillesøsteren sin. Som er autist. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 22. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Noen som har kapret en konto, eller? No shit? var ikke så far off da Endret 22. mars 2009 av Addan Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Åja. Det gjelder meg også, altså. Egentlig er jeg kul og morsom og ikke lik autister i det hele tatt. Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Åja. Det gjelder meg også, altså. Egentlig er jeg kul og morsom og ikke lik autister i det hele tatt. Siden vi er bestiser utenfor forumet likzom likzzzom kan jeg si det at jeg oppftter deg som den dama som skøyv manboobs opp i dataskjermen min Mine venner oppfatter meg som psyko og kanskje litt som klassens klovn? :o Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Uffda, hadde jeg visst at du skulle få så sterke traumer av manboobsene hadde jeg selvsagt aldri bedt om å få se dem. Kan du ikke google vanlige boobs, å få litt balanse igjen? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Spurte to venninner om hvilken oppfatning av meg, og her følger de: "Snill, geek, smart, fort irritert" "God, sur (til tider), litt KLIKK, smart deluuuuxxeee, kan mye om masse, er der for en, bryr seg og søøøt daaa " Også hvordan jeg tror vennene mine oppfatter meg: "Egoistisk no-life, vandrende bombe og er care til alt" Lenke til kommentar
BullStrike Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) "Snill, geek, smart, fort irritert" haha Endret 26. mars 2009 av BullStrike Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå