angelonz Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Hei. Jeg har hatt et stort problem den siste dagen. Jeg har nettopp reformatert datamaskinen ned til den minste KB. Installerte Windows XP Professional x86 SP2 og det fungerte fint. Installerte Hovedkortsdrivere, nettverkkortsdrivere, Grafikkortsdrivere og alt annet man kan tenke seg... Men, når jeg flyttet datamaskinen fra kontoret mitt, og ned til min tv-stue. Så fikk jeg massive problemer, Ingenting med flyttingen å gjøre.. men når jeg koblet til hardware. Koblet til alt av kabler, mus og lignende. Men der kom problemet, Datamaskinen ville ikke gjenkjenne verken Mus, tastatur, eksterne harddisker eller lignende.. Alt som går på USB 2.0 fungerer ikke, og dermed så føler jeg meg totalt hjelpesløs siden jeg aldri har vært borti dette problemet før. har desverre ikke ps2 tastatur eller noe lignende.. Spesielt siden jeg ikke får til å reformatere, entre bios... eller installere drivere pågrunn av at jeg ikke kan bevege på Musen eller bruke tastaturet. Jeg har: Logitech g15 tastatur Logitech mx518 Mus eVGA 680i Hovedkort GeForce 8800GTS 512mb Skjermkort. Jeg takker for alt av tilbakesvar og takker utrolig mye for en løsning eller en link for en løsning. Endret 22. mars 2009 av angelonz Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Jeg tenker sånn i farta at det kan være en strømkabel som kanskje ikke er festet ordentlig til hovedkortet. Prøv å dra ut alle strømkontakter og så setter du inn igjen. Og pass på når du setter på strømkontaktene at du ikke bruker mye fysisk makt = bøye hovedkortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå