Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 ps3 skulle komme i 2007 var siste nytt... menmen, liten ventetid vertfall heh, og forresten, hvem her likte faktisk gta3 ? det er greit at ps2 eiere trykker det til brystet, men det er jo drittkjedelig etter noen timer Lenke til kommentar
pcverden Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Da må du være den eneste som syntes det fordi jeg, som mange andre, har bruker timer på timer med GTA3 (prater om PC versjonen ) Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 GTA3 var så bestemt et underholdende spill. Muligheten til å lage egen radiostasjon samt bedre grafikk gjorde etter min mening PC-versjonen vesentlig bedre enn PS2-versjonen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 mafia var et LANGT mer underholdende spill enn gta3! Lenke til kommentar
CSSSK Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 I de 15 minuttene jeg spilte mafia virka det rimelig kjipt... Men jeg var kanskje litt utålmodig... Uansett så var GTa3 utrolig fett på PC. Når kommer vice city til pc? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå