Gå til innhold

GTA (4) San Marino

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

eg tror at dette er alt du kommer til og finne, men si i fra viss du finner mer da :wink:

Det har lenge vært klart at Rockstar jobber med en etterfølger til Grand Theft Auto: Vice City. Denne forventes å få tittelen Grand Theft Auto: San Andreas og kommer trolig ut på konsoll i slutten av 2003. Dette blir et spill med "mer av det samme", og blir det siste som bygger på motoren fra GTA 3. Dette sier en anonym kilde til Computer and Videogames. Samtidig avslører han at Rockstar North har begynt arbeidet med en reell oppfølger til GTA 3, GTA 4. Fem utviklere skal per i dag være i gang med spillet, som skal bli en helt ny opplevelse. Spillet ligger langt frem i tid, og utviklerne har ideer som ikke lar seg gjennomføre på denne generasjons konsoller. I denne sammenheng nevnes PlayStation 3 som en mulig plattform.

Lenke til kommentar
eg tror at dette er alt du kommer til og finne, men si i fra viss du finner mer da  :wink:  

Det har lenge vært klart at Rockstar jobber med en etterfølger til Grand Theft Auto: Vice City. Denne forventes å få tittelen Grand Theft Auto: San Andreas og kommer trolig ut på konsoll i slutten av 2003. Dette blir et spill med "mer av det samme", og blir det siste som bygger på motoren fra GTA 3. Dette sier en anonym kilde til Computer and Videogames. Samtidig avslører han at Rockstar North har begynt arbeidet med en reell oppfølger til GTA 3, GTA 4. Fem utviklere skal per i dag være i gang med spillet, som skal bli en helt ny opplevelse. Spillet ligger langt frem i tid, og utviklerne har ideer som ikke lar seg gjennomføre på denne generasjons konsoller. I denne sammenheng nevnes PlayStation 3 som en mulig plattform.

Det der så mistenkelig kjent ut! ;)

Lenke til kommentar
at det heter san andreas kan godt hende, jeg som glemte meg bare. men det skal kalles gta 4 san andreas. kommer vist tidlig 2004.. gleder meg  :D

Tror nok ikke det, nei. Skal aldri si noe sikkert før lansering, men det som har vært meninga er at GTA 4 og San Andreas skal bli to forskjellige spill. GTA 4 kommer trolig ikke før på PlayStation 3. San Andreas blir nok en "videreføring" av GTA 3 og Vice City.

Lenke til kommentar
at det heter san andreas kan godt hende, jeg som glemte meg bare. men det skal kalles gta 4 san andreas. kommer vist tidlig 2004.. gleder meg  :D

Nei. det skal hete gta san andreas

gta4 kommer høyst sannsynlig på ps3!

(Har snakket med en på KE Media, som distr. spillet!)

Endret:

ps4 -> ps3

Fornøyde nå da? :lol:

Lenke til kommentar
tviler hværtfall på at det havner på gamecube noen gang.. nintendo lager jo litt mer "barne" spill, og andre kjedelige greier....

Jeg har en ting å si: Uff!

For det første er det ikke Nintendo som "lager" spillet selv om det eventuelt skulle gis ut på en av Nintendos konsoller, og for det andre finner man mye mer enn bare "kjedelige barnespill" på Cuben... Utrolig tullprat!

Jeg blir bare oppgitt :shrug:

Lenke til kommentar
tviler hværtfall på at det havner på gamecube noen gang.. nintendo lager jo litt mer "barne" spill, og andre kjedelige greier....

Enda en. :roll:

Nintendo er ikke bare for unger. Alle innbiller seg at Super Mario og Zelda er barnslige spill, mens sannheten er at de bare er barnevennlige. Dessuten har GameCube flere andre "voksen-titler", slik som Metroid Prime og Resident Evil-serien. Tro det eller ei, men denne konsollens gjennomsnittsalder på spillerne er rundt 20. Jeg kjenner faktisk en på 40 som har GameCube, og han spiller selv. :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...