Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anal vs vagina

Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Smaksak regner jeg med, for meg er det helt uaktuelt å putte saken inn i bæsjehullet.

+

Disse to tingene kan ikke sammenlignes. Det er to helt forskjellige ting. Jeg syns at analsex er helt fantastisk. Ikke i min egen anal vel og merke.

= To forskjellig meninger. Det varierer fra person til person*punktum*

Lenke til kommentar

Jeg er ikke enig. Man kan ikke spørre om hva som er best. Vaniljeis og jordbæris er to forskjellige ting man kan velge mellom. Vaginal og anal sex er ikke det. Om man liker analsex eller ikke varierer fra person til person. Men når man først liker det er det noe helt annet enn vaginal.

Lenke til kommentar
Jeg er ikke enig. Man kan ikke spørre om hva som er best. Vaniljeis og jordbæris er to forskjellige ting man kan velge mellom. Vaginal og anal sex er ikke det. Om man liker analsex eller ikke varierer fra person til person. Men når man først liker det er det noe helt annet enn vaginal.

Så du mener at vi alle burde ta hverandre i rassen uansett?

Lenke til kommentar
Så du kan ikke lese? Neivel; da er ikke et forum stedet for deg.

Det er forskjell på å ikke kunne lese, å ikke kunne formulere seg. Det var umulig å skjønne hva du ville frem til med det du skrev, så forum er ikke et sted for deg.

Lenke til kommentar

@mimir: Man kan selvfølgelig ha mulighet til å velge mellom anal eller vagina, like begge deler, men fortsatt foretrekke det ene over det andre.

Om det er formidlingen din, eller innholdet du prøver å formidle, som er stein hakke galt, vet jeg derimot ikke.

Lenke til kommentar

Om folk liker analsex eller ikke er forskjellig i fra person til person, på begge kjønn. Det er IKKE slik at alle gutter liker analsex og det er heller IKKE slik at alle jenter opplever analsex som vondt. Min anbefaling er å prøve forsiktig og se hvordan det føles. Ikke press på men ta det rolig. Liker du det ikke er det helt greit. Liker ikke dama/typen det så respekter det :)

Når det gjelder forskjell mellom disse to "lykkehullene" så er det en klar forskjell og med litt anatomiske kunnskaper burde det være logisk at analen er strammere enn vagina. Analåpningen er en lukkemuskel(mennesker har to av disse, noen som gjetter hvor nummer to er?) og er laget for å holde ting inne. Men denne muskelen kan som mange andre utvides ved gjentatte øvelser/trening men at man kommer til et punkt at analen virker like "løs" som vaginaen har eg vondt for å tro.

Lenke til kommentar
Analåpningen er en lukkemuskel(mennesker har to av disse, noen som gjetter hvor nummer to er?) og er laget for å holde ting inne. Men denne muskelen kan som mange andre utvides ved gjentatte øvelser/trening men at man kommer til et punkt at analen virker like "løs" som vaginaen har eg vondt for å tro.

Selve analåpningen er selvfølgelig mye strammere, men når man først er inne er det ikke store forskjellen. Den andre lukkemuskelen du snakker om sitter forresten i øynene.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...